2015年8月27日 星期四

[2015.08.26]

是日.. MAMA 如常地接峻峻放學, 行左陣.. 
峻峻好凝重咁話... : MAMA, 我第時大個.. 我唔會有女朋友, 剩係得你架咋... 
MAMA: 點解你無LALA 咁講0既??你地今日學校講依D 咩?
峻峻心情重重地擰一擰頭...

再多幾步... 
峻峻又話... : MAMA.. 我講真架, 我第時大個, 都唔會有女朋友架...
MAMA: 你一定會有架.. 當你上左中學.. 大學.. 出黎做野, 你就會有自己鐘意0既人架喇...
峻峻好激動咁話: 我真係唔會有GA..
MAMA: 好AR.. 多謝你AR...

我知道峻峻突然咁講, 一定會有D 原因, 所以番到屋企又再問佢..
MAMA: 峻峻.. 點解你突然咁講0既?
峻峻: 因為呢.. 今朝同BABA 一齊見倒一部車, 但部車只係得2個位, 我問BABA 點坐AR?
BABA 就話: 你可以載BABA 或者MAMA 是但一個, 又或者.. 第時載你0既女朋友LOR
峻峻: 然後我就話我唔會有女朋友架..., 
峻峻: BABA 就話我一定會有, 但我話唔會, 我得MAMA一個...
MAMA 笑笑地說: 咁BABA 有冇問咁佢點AR, HAHA??

到左.. [2015.08.25]
又係放學時間.. MAMA 想睇下峻峻記唔記得佢講過D 咩, 就CHOK 下佢LA...
MAMA: 峻峻, 你大個會幾多歲拍拖GA?
峻峻: 我唔會拍拖GA..
過左幾步, 峻峻又話: 我想22歲拍拖..
原來聽倒0個刻真係有D心酸GA... MAMA: 你又話唔拍拖0既?
峻峻: 我想22歲同你拍拖AR... 我同你出去食野LOR
MAMA: 我地成日都2個人去食野架LA..
峻峻: 但係係我帶你去食, 我出錢請你食嘛..
MAMA聽倒都好開心.. HAHA : 好期待你22 歲帶我去食好野AR~~~~!!!


小寶貝.. 其實MAMA 心底裏知道你長大後一定會有自己喜歡0既人..
就算MAMA 有幾多個唔捨得, 還是希望你可以有你愛0既人, 也有愛你0既人..
還是希望看倒你成家立室, 建立一個快樂溫暖0既家庭..

小寶貝.. 多謝你.. 多謝你總是給我這一些窩心的說話..
多謝你總像一個男朋友一樣給我承諾, 想辦法給我快樂..
說真的, 我也希望可以當你的女朋友, 給你一直好好的愛, HAHA
同樣地... MAMA 也會一直愛你AR~~~ 






1 則留言: