2015年8月10日 星期一

馬來西亞+新加坡暑假之旅2015- DAY2

第2日, 一起身, 我地繼續觀光..
去到人地國家旅遊, 當然要認識一下當地文化LA..
依個就係跟團0既好處..
 
而.. 缺點就係.. 每朝都要6, 7 AM 起身..
試過有一朝係5AM~~~WKAKAKKA
 
依個景點, 就係皇宮外圍影相,
有咩野影呢, 就係同佢地士兵影相喇...
 
就係咁大架喇~~~
 
之後呢, 導遊開始帶你地去D XX 專賣店..
我每次跟團入依D SHOP, 都會覺得自己係水魚GA.. HAHA
 
第一間就係賣咖啡0既..
我地一條隊咁, 一到行, 一到試唔同味道咖啡, 奶茶, 仲有果茶...
咁峻峻唔飲得咖啡, 只係試左少少奶茶, 同埋峰蜜茶..
其實白MAMA 好鐘意飲咖啡的, 不過覺得價錢唔係真係咁抵..
所以.. 諗住唔買..
正當自己覺得自己好叻, 冇亂用錢0既時候。。
峻峻話......MAMA, 我唔飲咖啡, 唔鐘意飲峰蜜茶AR.
MAMA: 好LA, 咁我地咪唔好買LA...
峻峻: 我淨係鐘意飲中間0個個唔係咖啡, 唔係峰蜜..
MAMA: 哦............ 你覺得奶茶好味AR??
峻峻: 係AR, 我想買一包奶茶..
MAMA =.=..............

 
飲完奶茶, 就去朱古力專賣店..
今次我地真係禁倒手AR, 事關D 不知名朱古力真係好貴,
再加上感覺唔知擺左幾多年咁....

參觀完D 專賣店, 終於可以睇下野喇...
 
好大條蕉AR, 仲見倒好靚0既孔雀開屏, 不過影唔倒正面..
 
蝴蝶園進口~~
\
入到去, 真係好興奮, 我未試過咁多蝴蝶0係自己身邊周圍飛GA

隨處, 都可以影倒好靚0既蝴蝶..
 

一個位都可以有幾隻...


有少少驚, 好驚踩倒佢地, 撞親佢地...

每一次見倒好靚0既蝴蝶, 同時都會有一番傷感,
因為靚0既野都係短暫...

 
峻峻話自己唔驚, 但叫佢同蝴蝶影相, 最近個距離都係咁... HAHAH

 
我地買左包魚糧餵魚...好多魚AR..

 轉下眼, 峻峻就隊晒成包魚糧落去...

之後再行行下, 原來仲有個池GA..
當時峻峻手上己經冇晒魚糧..
BABA 話: 你用隻手FING 下, D 魚就會以為有野食, 行埋黎架喇...
 
睇下D 魚真係跟住峻峻...
=.=

FING 多2下, 峻峻都冇癮喇, KWKAKA

好喇, 下午我地去坐船...

坐媽咪面船~~~

MAMA 好想坐新加坡依D 火車AR~~~

型嘛...=.=??!!
 
一到坐船, 經過條好長0既河...
睇倒好多野~~~

 
 有摩天輪....

依到0既特色就係D 屋都有好靚0既畫....
 
 MELAKA RIVER
 

這些POSE 全不經MAMA 指使....=.=

其實我每次都同峻峻講, 你普通D 企0係到就得架喇...


紅色基督教教堂~~~
導遊話依到有D 雜, 所以我地都唔敢行黎行去, ..
其中一個包左0既活動就係坐依D 車.. =.=
 

峻峻其實都唔想坐GA.. HA, 實在報置得太嚇人..
而且, 佢地踩得好快, 好似隨時會LUM 車咁=.=


最後, 0係大炮上又影下相~~~

今日節目都好豐富AR... 食埋飯, 又一日喇..

沒有留言:

張貼留言