2013年10月3日 星期四

傻瓜ALVIN 傻語錄


<<故事篇>>

今晚同alvin臨睡前故事係“狼來了“,講完之後,
媽媽:所以呢,我地唔可以講大話架
Alvin: 講一次(大話)呢?
媽媽:一次都唔得!!
Alvin:一次可以,兩次都可以,第三次先唔可以架!!
媽媽:=.=



ALVIN 以為牧羊人講左第3次大話之後先冇人信佢...
佢都真心以為現實世界裏面, 都會有3次講大話0既機會....=.=



<<功課篇>>

尋日同白生做功課, 功課內容係, 睇下下面幾福圖, 
如果你都0係學校有做0既就吸個印....
MAMA:你0係學校有冇食茶點之後抹咀AR?
ALVIN: 有...
MAMA: 你0係學校有冇執書包AR?
ALVIN: 有...
MAMA: 你0係學校有冇去廁所, 痾尿AR?
ALVIN: (指住圖中女仔)但佢係痾屎WOR......
MAMA: =.=

MAMA 一時間用女仔角度教佢做功課...
而ALVIIN 都同一時間用男仔角度回應我....=.=

<<警訊篇>>

尋晚, 我飲凍檸檬茶LA... ALVIN 又扮晒野掂下, 攪下, 又扮晒野拎比我飲..
其實佢自己好想飲, 但未經我批準, 就唔敢飲..
之後我見佢好似好慘咁, 就話, 你飲一啖LA...
一啖又一啖..... 扮晒野轉2個圈番黎又一啖...
最後, 最尾幾啖都比佢飲晒TIM =.=~~

ALVIN: 我飲晒喇....
MAMA: 哦....... (事關0個時睇梗衝上雲宵都唔得閒理佢)
ALVIN: 你扮喊吖.....
MAMA 扮喊 (毫無懷疑之下, 跟左導演要求去扮喊)
ALVIN: 咁拎多包飲LOR~~ (原來佢個目的.. 係想飲多包=.= )

4 則留言: