2013年10月21日 星期一

佐敦谷公園


今日終於去左傳說中0既佐敦谷公園...
好多朋友都成日去玩.. 但我地一直冇去過...
今次終於有機會去喇~~~~


今日約左采妍妹妹FAMILY...契MA契爺去野餐...
我地今次負責波羅腸同老水雞翼HAHAH..
初初都覺得自己波蘿腸好行貨, 但係依個係最快清貨GA.. HEHEH 


依到賣點係一大片草地, 可以任跑, 同埋都幾開揚
可以望倒白生跑左去邊~~~

契媽話去草地玩, 泡泡係不可缺少的...

佢第一次去依到... 難免有點失了儀態... 敬請體諒...


有姿勢, 冇實際.. 就係咁解喇...

FING 極都FING 唔倒D 泡~~~


白生跑跑下, 無LALA跑到一邊坐定定擺POSE...

而家天氣冇咁熱... 依到玩真係好舒服...

好似放監一樣....

NON-STOP 地跑...

由2點幾NON-STOP 到6點幾.......
要再見喇.....
望見佢地咁SWEET.. 我都覺得好SWEET HAHAH

6 則留言:

  1. 哇~好勁呀, 2點幾玩到6點幾.
    btw, 我都好想黎"傳說中的公園".
    真係要找個機會黎一黎呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係ar.. 成日都見人去... 今次第一次去都覺得好正, 大人攤下都覺得幾relax ~~~

      刪除
  2. 好搞笑呀, 傳說中...
    我地下次一齊丫, 我又想去見下呢個傳說...hahahahhah~

    回覆刪除