2013年10月2日 星期三

生日快樂WITH 小寶貝@PARK HOTEL

終於講到正日喇.... THE MARKET 之後第2日就係正日...
MAMA 問BABA 如果第2日又食BUFFET 會唔會好過份AR??
BABA 話: 都唔會0既...
(我諗係正日佢先會咁講, 其他日子佢一定唔會咁做)

之前睇報紙成日見倒依間有DISCOUNT.. 仲有蠔食.... 價錢又唔貴...
一直都好想試... 因為前一日去完THE MARKET 都係冇蠔...
硬係覺得爭D .. 爭D.....



WOW... 終於食倒蠔喇....
依間BUFFET 唔多人... 去到都唔FULL... 但幾光猛...
唔好預D 野食好好味...
我地至在有蠔食....
一家3 口去DINNER BUFFET... 埋單都唔駛$600...
我同BABA TOTAL 食左24 隻蠔...
講真, 真係好好好滿足AR..!!!!



ALVIN 一齊出去拎野食... 見倒2個細CAKE... 
佢就話依個係生日蛋糕... 一個係峻峻... 一個係MAMA.....

我們是9月之星... HEHEH~~



峻峻話咁快就3歲喇.....  我覺得以後食BUFFET 好貴.....


好快好快就食甜品.....


謝謝我個小寶貝第3年陪我過生日....
第3年... 你再唔係一舊飯...
你會一早起身跟我講生日快樂...
你會不停唱生日歌給我聽...
你會緊緊的擁著我.....

有了你的生日裏面, 比以往更加幸福....
 

謝謝你們~~~~

沒有留言:

張貼留言