2013年10月8日 星期二

B DAY DINNER@風月堂&OUTBACK


今日同細妹去左食風月堂, 原本佢問我食咩, 我想食POKKA CAFE GA...
點知大鄉里太耐冇出MK... 都唔知MK 0個間POKKA 己經執左...
最後揀左風月堂... 最鐘意揀D DINNER 地方有埋甜品食... HAHAH

OPENRICE FOR YR REF. ----> http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=136393&tc=sr1







今次去到好快有位, 不過D 位好CLOSE AR.... 冇咩私隱, 如果坐卡位會好好多>>
不過D 野食味道都唔錯AR~~~

依個雜菜都好好味AR~~~ 依排比較鐘意少肉多菜~~~

好耐冇試過2姊妹靜靜咁一個DINNER 喇... 以前都會周不時2個食飯行街, ALVIN 出左世, 就少左好多LU
今晚好開心~~~~ 


今日同小學同學去左OUTBACK AR~~~
好開心可以同依幾個小學同學KEEP 倒咁耐~~~

以前會覺得OUTBACK 個包好好味GA.. 而家好似冇咁吸引~~


仲有依個, 佢地話好油WOR~~~ 仲叫我唔好食咁多..
人大個左, 個個都健康左, HAHAH

不過其實食咩都唔緊要, 有時, 有一個地方,
大家可以開開心心咁講下小時候0既事, 就己經好開心了...
小時候, 希望可以快一點長大...
轉轉眼, 我們都大個了...
今天, 有時會害怕長大得太快~~~
但仍然謝謝你們還一直在我身邊... HEHEH


4 則留言:

  1. outback個包真係無以前咁好食,直頭差好遠

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都覺AR?! 我以為自己口味唔同左, HA~~ 真係好唔吸引AR~

      刪除
  2. 好遺憾, 到而家都未食過outback

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家D 野食真係冇咁好食左, 冇食過都唔算一個遺憾AR~~~

      刪除