2013年10月1日 星期二

B DAY DINNER@ THE MARKET

今次, 同埋契媽契爺一齊去左THE MARKET 賀壽....
因為契媽有咭有DISCOUNT, 所以我地都跟埋去... WKAKKA
今次去食LUNCH BUFFET... 我覺得如果冇折, 都有少少貴...
不過D 野食都好靚, 好精緻~~


OPENRICE LINK FOR YR REF.
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=51055&region=0&s=3

CHEERS~~~~~~~~~~~~!!!


我第一次食BUFFET 試EGG BENEDICT 咋~~~
帶子, 勁好味AR!!!
 好鐘意依個甜品BAR!!!


好多人唔鐘意綠茶0既味, 但佢係我至愛, HEHHE~~

 我成日覺得依福相, ALVIN 好大個... 



依到有樣好好0既係,
佢地有個OUTDOOR 有幾部單車比小朋友玩~~~~




 見倒個CAKE 好SUPRISE....
原來契媽問STAFF 如果生日, 有冇特別0既CAKE....
好靚AR...
其實我地3個都係9月之星, WKKAKAKAK
以後年年都要一齊慶祝AR!!!!!

2 則留言:

  1. THE MARKET好難至book到位,不過個個食完都話好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔錯, 不過佢而家冇左生蠔, 如果唔係仲正AR...
      我朋友早成個幾2個月BK GA~~~

      刪除