2013年9月26日 星期四

B DAY DINNER @ CAFE HABITU the table

我要投入... 我要投入.... 自我催眠中... HAHAHAHAH






9月係我同白BB 0既生日月... 所以其實今個9月都好忙, HA... 都好多謝每一位錫我同白BB 0既人, 今個生日有你地陪住, 真係好好好開心.... 第一餐生日飯, 就係我2個好姊妹帶左我黎依到喇~~~~

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=76531&tc=sr1
<-- FOR YR ALL REF.

只限WALK IN~~~~



我們的咖啡.... 咖啡都唔錯AR... D 花都好靚~~~~~









以前好鐘意食英式早餐, 仲會特登過海式, 而家就好似周圍都有得食....





 依個意粉冇咩味的

EGG BENEDICT 係我至愛, 但依間味道麻麻


 
DEBBIE 送我同BOM 一人一條鍊, 願我地友誼永固AR~~~





今日攪事ALVIN 都一齊出黎AR~~~~~
他們是由我中學同而家0既好朋友, 白MAMA 0係中學KEEP 到至今0既朋友講真唔多...
佢地2個係我最好0既中學同學, 願我地一直友誼永固AR~~









8 則留言:

  1. 我朋友喺呢間度做調"啡"師, HAHA!

    回覆刪除
    回覆
    1. E... 咁咖啡真係唔錯WOR, 讚你朋友, HEHE!!!

      刪除
  2. 原來我同你都9月生日~~9月真係好月份XDDD
    生日快樂呀你們~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR... 我有2個FD 同你同一日生日TIM... , 你0個日好旺.. HA~~~
      9 月真係好月份 <-- AGREE, WKAKKAKAK
      我都祝你生日快樂AR!!!

      刪除