2013年9月6日 星期五

ALVIN IS 3 @ANGRY BIRD B DAY CAKE

早一個月前, 我問ALVIN, 你今年生日想要咩蛋糕AR???
我問, 你想要ELMO 丫, 巴C光年丫, 胡敵丫, ANGRY BIRD 丫, 定壞蛋獎門人AR?
ALVIN話佢要ANGRY BIRD 蛋糕....
決定左0既, 一直都冇改變.... 我臨落ORDER 前, 再CONFIRM 佢, 佢依然都係鐵定..
最後, 仲自己揀左依一個款~~...

到前1日, EE 買個蛋糕FOR 佢PRE B DAY, 佢問點解唔係ANGRY BIRD 0既..
我話, 你聽日先生日嘛, 聽日就有架喇...

日問夜問, ANGRY BIRD 蛋糕幾時有, 終於千等萬等, 等到了..
生日會前, 我地去拎蛋糕, 人地一打開比我地睇LA, ALVIN 己經勁開心....
之後.. 佢對住我話, "媽媽... 我好開心AR.."


0係0個一刻... 我都由心地笑了出黎....
平時, 只有我問佢開唔開心, 佢話開心, 依次係佢第一次咁表達自己真係好開心....
我同BABA 見倒你好開心, 都覺得好開心~~~~!!!


你快樂.. 所以我快樂....

4 則留言:

  1. 嘩~個蛋糕真係好靚呀,唔怪得alvin咁開心喇!^v^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自己揀GA, 依排愛ANGRY BIRD, WKAKKA

      刪除
  2. 我見到個蛋糕都覺得好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我原本想揀另一個.... 但佢好堅持, 就訂左依個...
      當我見倒我都覺得原來真係幾靚, 幾開心HA

      刪除