2013年9月3日 星期二

ALVIN IS 3 !!!!!

9月1日, ALVIN 3 歲喇... 估唔到, 同時都有個大革新....
就係由YAHOO BLOG 搬黎BLOGGER 依到......
講真, 一開始0既時候, 真係十萬個DOWN + 十萬個不願意....
不過諗諗下0既就係, 好彩0岩0岩依段時間搬...
我可以當ALVIN 3歲為一個新開始, 唔駛D BLOG 攪到吊住晒咁....
ALVIN 要長大... ALVIN MAMA 都要努力適應新環境AR~~~


HAPPY BIRTHDAY TO MY DEARESSSSSSSSST SON~~~
由一粒小豆... 漸漸地變成今天的會跑會跳的百厭仔...

3歲0既ALVIN... 己經可以用言語去表達自己0既感覺, 喜愛同不滿...
也會用行動表示佢好愛你...
今年ALVIN 收倒好多祝福係話要好好保護媽咪....
有睇開我地YAHOO BLOG 0既朋友都會知道, ALVIN 早早己經會保護媽媽喇...
尋晚行雷, 我個小寶貝仲走過黎攬住我話, 唔駛驚...

3歲0既ALVIN 最喜歡0既故事係3隻小豬..
3歲0既ALVIN 依然會無LALA 喊...
3歲0既ALVIN 會無LALA 發脾氣....
3歲0既ALVIN 體重仍然只係26, 7 LBS=.=..... 身高92 CM 左右=.=....

我記得2歲時候, 叫大家應該都要改口, 唔好再叫白BB, 要叫ALVIN 了...
因為ALVIN 唔係BB 喇, HEHE~~~
但3歲0既ALVIN 在大家心裏面依然係白BB... 雖然你地冇改到口..
但我聽起上黎真係覺得好親切... HAHAH~~~


最後媽媽希望小寶貝, 生日快樂, 身體健康, 快高長大~~~~~
媽媽會窮一生的力, 好好去把你愛著~~~~






7 則留言:

  1. nice to meet you here,
    and happy birthday to Alvin ar!!

    回覆刪除
    回覆
    1. MANDY THANKS FOR KAMAN EE AR~~~~ : )
      0係新地方再見你感覺都有D 得意, HEHE~~~

      刪除
    2. 對呀, 陌生得黎有又有D親切, RITE?
      希望唔好再坏Blog la我. haha!

      刪除
  2. 白BB好順口呀! HAPPY BIRTHDAY TO 白BB 

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR, 所以D 人改唔倒口AR~~
      多謝TANG C 9~~ : )

      刪除
  3. 原來alvin同我男朋友同一日生日架...生日快樂呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你男朋友會唔會都好似ALVIN 咁SWEET GA.. HAHHA?!!
      我都祝你BF 生日快樂AR, HEHEHE

      刪除