2013年9月12日 星期四

ALVIN 3歲前STUDIO 相@ FACE


其實....... 我有好多好多篇BLOG 想寫...........
但始終未適應倒依個新地方.... 所以冇左種好大0既動力....
我估... 我老喇.... ... HAHA
適應新環境要需時AR.........................

太多.... 太亂.......
今日就POST 我地去FACE 影相0既POST 出黎先LA~~
媽媽一直好想ALVIN 9月1日生日前影多輯FAMILY 相...
8月頭BK... 勁好彩地BK 倒8/31... 真係0岩0岩前一日LOR HAHAH...
仲要, 好快可以揀相, 佢原本話第2日己經可以揀相...
但我地第2日開生日會, 所以遲左一星期先去,
不過都比我想像中好想, 仲可以即刻燒碟走...
我成日都會好似以前影結婚相咁, 乜都要等幾個月.....

我地個PACKAGE 有25 張相+1個相架...
最後, 我揀多左5張.... 變左30 張...
好彩BABA 0係到, 如果唔係我應該會比3K 買晒成套相...
因為每一張... 我都好唔願意DEL~~~~~~~~~
但事後諗..... 3K 又可以做倒好多野, 或者遲D 又可以去第2到影過另一輯呢.....

今日個POST 揀左8張相POST 比大家睇AR....



FACE 而家有個新場景... 其實講真本身我都唔知有咩場景...
只係知道有個白色BACKGROUND 一定要揀...
只係知道有個叮噹我一定唔會揀..
去到0個日, 個攝影姐姐話而家有個新場景.... 話因為新PROMOTE..
所以而家唔駛加錢就可以影....
遲D 就要加... 初初我都唔係好信...
但後來有朋友遲幾日去BK, 依個新場景真係要加錢...
不過我自己都鐘意... 所以好快就CONFIRM 其中一個景就依個喇~~~~



 第一個場景, 我地就係影依到先.. 今日有個姐姐同我地影, 有個哥哥引ALVIN 笑, 不過我覺得佢地2個都幾好, ALVIN 0個日勁HYPER, 佢地都攪得掂, 同埋好好彩地, ALVIN 影親相都笑得好開心.. 都係全部相都係笑0既...

 依個場景, 有D MINI 傢俬, 我覺得好得意..


其實佢話揀左新場景, 就等於扣左2個景... 咁個新場景主要有3邊, 一個就上面MINI 傢俬, 第2邊, 就係依個木馬, 我真係好鐘意, 覺得好靚, 好鐘意ARRRR..... 因為我鐘意D GRANDGRAND 地, 又唔太成熟0既感覺..
依張ALVIN 托下巴相, MAMA 好LIKE , HAHAH 



 新場景0既第3邊以橙色COLOUR 為主...
 我們的家庭照~~~~~~~~



下面依張就係白色BACKGROUND 喇....
大家有留意倒嘛... ALVIN 拎住0個塊SPEECH BUBBLE 係佢阿媽無聊整出黎的...
"I AM 3 YEARS OLD" LA~~~~~~~~~~~~



今次PACKAGE 可以影4個場景, 新場景當左2個, 加一個白色,
最後我揀左依個BEAR BEARBACKGROUND....

因為FOR ALVIN B DAY 相, 所以我特別PRINT 左個B DAY CAKE 同3字...
仲有BABA, MAMA & ALVIN....
好好彩地, 攝影姐姐幫我影晒佢地, 冇白費晒我心機..
雖然我0係影相前0個下晝先趕倒工, HAHAH~~
同埋影影姐姐話D 色好夾依個景... 好正.. 我自己睇番D 相都好鐘意呢~~~~

0個日我地BK 左7點影相, 差唔多影到9點.幾... 我真係冇諗過要影2個鐘...
150 張相揀, 有少少似影PREWEDDING...
不過, 總括黎講, 自己都幾滿意D 相AR...~

 

15 則留言:

  1. wa~啲相好靚呀! 張張alvin仔都係笑得咁開心,我都同妹豬影咗一歲相,不過全程同我燶口燶面-.-"

    回覆刪除
  2. 影得好好呀~ 我去影soha...就麻麻地了./

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地都影左AR?? 幾時POST 相比我睇... HEHE

      刪除
  3. 好靚呀,bkground靚,人靚,speech bubble靚!我都好期待快d去影^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢個package好似11xx包20張,有朋友有vip介紹送多5張,之後加相,每張68蚊,total影左around 150pics..買唒softcopy...就3k

      刪除
  5. 好好睇呀影得。媽媽爸爸真係好有心機。睇見alvin 今年生日勁幸福!感恩

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝YUKI EE~~~ 你地幾輯相都好靚AR~~~!!!!

      刪除
  6. d相影得好好呀~~ 影得alvin好smart呢~~ 欣賞媽媽既心思,專登整左幾塊speech bubble,成張相活潑晒﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解, 佢平時唔鐘意影相, 但一去到STUDIO, 人地叫佢做咩都肯做...
      多謝AR>. D SPEECH BUBBLE , 畫左好耐, 但我係影之前先界.. 仲諗過放棄, 好彩之後都有人話靚, 冇白費心機..

      刪除