2013年9月25日 星期三

好想放棄...

的確投入唔倒依到AR.....
的確好想寫, 但唔知從何入手...
好想放棄又有少少唔捨得...
但真係投入唔黎....................=.=

12 則留言:

  1. 做乜咁灰呀. 見你都出緊post呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 對上己經十幾日前, 冇左好似以前YAHOO BLOG 2日打一篇種動力..=.=
      我連YAHOO BLOG 都未SAVE=.=.....

      刪除
  2. 唔好咁LA, 加油啊. 開始寫多10篇8篇, 就越來越慣呢度, 你都加油.

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭幾篇都寫得幾開心, 之後就冇左動力寫=.=...
      我試下聽日開始重拾番.. HAHA

      刪除
  3. 其實用落都唔係好難,有問題可以問吓其他blog友,唔好放棄呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係唔算好難, 但可能習慣左, 又要適應... 就需要時間....
      你寫多D 妹豬丫, 我唔成日寫, 我都會睇你地GA... HE

      刪除
  4. 唔好放棄呀~~ 慢慢適應下就會冇事架喇~~! 而且你呢度整得好靚呀,唔好o徒左佢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你0個個就真係好靚, 好整齊..... 我連舊0個D 都未搬入黎.. 要再研究下先....不過我仲會睇你地D BLOG GA HA

      刪除
  5. 我都係。寫得好簡短。但我仲會寫。遲d 有好咪搬囉!一齊寫啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有諗過淨係POST 相算~~~~~~, 好LA, 我地一齊加油AR!!!

      刪除
  6. 時間問題啫,我開頭都好唔慣,摸熟咗覺得呢度好過 yahoo 喎,最正係佢有 app,可以隨時用手機寫,upload 相又好方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 電話寫都好方便AR?? 我有時覺得電腦福相都好難就位... 等我DL 個APP 試下先..

      刪除