2013年9月11日 星期三

第一次科學館


09.08.2013
ALVIN 第一次去科學館....
初初都驚科學館未必0岩佢玩....
但原來3歲黎講都OK 架喇... ALVIN 都好鐘意, 玩得好開心...


首先我地照照哈哈鏡...


 
變長


終於影倒依個.. HEHEH
 
 
 
 
 
 
 
 
                                      如果我地對腳有咁SLIM 就好喇.... 
  睇下幾認真~~~~

我覺得ALVIN 對D 科學野其實幾有興趣GA.

 電AR電AR電AR~~~

磨米~~~~


 最後上左兒童天地, 先知道有個PLAYGROUND...
ALVIN 開心到爆炸AR...明明依個鐘意3, 4 點勁眼訓...
死都唔訓+唔肯走...
放電放左大半個鐘....
最後人地要清潔, 先拉倒佢走.....
我地玩埋依個離開, 離開左科學館唔夠10分鐘.. 佢就訓著LU~~~


 
契媽話, 25 蚊入場... 都好過入PLAYHOUSE WOR...
諗諗下又真係幾抵~~~ HEHE
 
 



9 則留言:

  1. ALVIN真係玩到忘我喎...$25咁多嘢玩真係抵到爛

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用"忘我"依個形容詞真係夠晒貼切.. WKKAKA..
      你遲D 都帶妹豬去下LA~~ HA

      刪除
  2. 科學館好玩呀. 我張pass 10月到期前再去多次先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR.. 我好耐冇去, 初初驚悶, 但原來真係好多野玩~~~

      刪除
  3. 我下星期都去呀!上次暑假去咁啱撞正果日係免費入場,真係多人到爆!最正都係個室內運動場呀!又有冷氣涼舒舒服服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而我0個日星期日去又唔算好多人... 同埋4歲以下都唔駛錢... 幾十蚊, 一家人都幾正, HAHAH

      刪除
    2. 希望到時可以玩餐飽啦!

      刪除
  4. 好似好好玩咁WOR, 2歲啱唔啱玩?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2歲都應該OK, 都幾多野睇.. 蘋果仔應該都會好鐘意個兒童天地, 不過睇實佢, 小心比人撞倒~~~

      刪除