2013年9月4日 星期三

ALVIN IS 3 @ MCDONALD B DAY PARTY






 ALVIN MAMA 一直都好希望可以0係麥當勞開生日會..
到左幾十歲人, 依然都有依個願望...
不過就唔會實行LU.....
因為總係覺得麥當勞係小朋友0既天地...

ALVIN 3 歲喇...
MAMA 今年就揀左同佢去麥當勞開生日會...
好希望.. ALVIN 都會覺得好開心~~~
 原來麥當勞生日會都唔易BK GA...
早2個月前, 我地去左九龍塘麥當勞食野..
覺得個場都OK WOR,
就同BABA 講, 不如早D BK 左去唔駛煩LA..
一問之下, ... 9月1日全日所有時段己FULL~~

MAMA 真係睇少而家小朋友0既生日會..
我真係冇諗過要早幾個月BK GA...

 於是我地拿拿聲去番屋企附近個麥記..
好彩... 依到未FULL 者~~
不過BK 完之後, MAMA 就開始驚..
因為其實ALVIN D 朋友仔0既平均年齡
其實即係D 叔叔EE...
突然好驚會請唔倒朋友仔....
不過最後好好彩....
最後大大小小的小朋友TOTAL 有16 個...
真係好多謝你地AR...





 ALVIN 今日好開心...
因為我好早之前己經同佢講會麥當勞開生日會.. 會有好多小朋友黎同佢玩... 由7月問到8月.. 係咁問, 我生日未AR? 而家咩月AR??
千等萬等.. 終於等到喇...
平時佢一定要訓晏覺, 今日諗住生日會前叫佢訓陣, 佢都唔肯, 佢話, 我開左生日會先LA, 我食左蛋糕先LA, 我同小朋友玩左先LA~
M 記哥哥叫ALVIN 許願先..
ALVIN 努力合上眼, 握實權力用力地許願..
朋友問, 你知ALVIN 許咩願嘛?
我話, 我估佢應該以為許願只係合埋眼, 握緊權頭而已.....

謝謝我親愛0既朋友, 謝謝每一位愛ALVIN 0既朋友...
緊張MAMA 之前驚冇朋友黎, 所以早起一兩個月前己經邀請朋友黎喇....
謝謝你們沒笑我太緊張, 還謝謝你們每一個都很爽快地應約...
收倒回覆的那一刻, 我真的感動了....
我知道我的小寶貝得到你們的愛護是幸福的...
ALVIN 今年的生日過得好開心, 好快樂, 好難忘...
衷心的謝謝你們每一位願意付出你們的時間, 心思, 讓他感到快樂...
我衷心的謝謝你們AR~~~


HAPPY BIRTHDAY TO MY DEARESSSSSSSSSSSSSST SON~~~~




4 則留言: