2013年10月17日 星期四

謝謝你的關切

尋日, MAMA 唔舒服要睇中醫...白生就問: 你做咩唔舒服AR?
MAMA: 頭暈LOR..

白生: 做咩頭暈AR??

MAMA: 比你激到頭暈AR~~

去到中醫到, 白生就好似好擔心咁.. 再問我, 你做咩唔舒服AR??!

MAMA: 冇事AR...

白生好緊張咁話: 你話比我知你發生咩事LA>....

MAMA: 我話比你知, 你都醫唔倒我GA LA....

白生鍥而不捨再問...

MAMA: MAMA 個頭好暈AR...



[你話比我知你發生咩事LA] <--唔知點解.. 依句說話覺得好感動... 冇幾耐之前, 公公.. 就是這樣對著媽媽說....其實媽媽係一個將所有野收埋收埋0既人...
公公知道媽媽唔舒服, 就會好緊張...
問我咩事... 我又話冇事...
之後佢就會緊張咁話... 你話比我你發生咩事LA>...


公公之後...這最貼心的關懷... 這最緊張的關切... 是我三歲的小寶貝給予我的... 謝謝你啊.

9 則留言:

  1. 你話比我你發生咩事LA :)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係... 希望佢一直都咁愛我就好喇, HAHA

      刪除
  3. 你個仔好識冧你,又讚你D指甲油靚靚,又識講媽媽我愛你,又識問你咩事唔舒服!呢個小情人真係好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. WA.. 你好有記性AR~~~
      佢真係好識LUM 人...有時明知佢扮野, 都會好感動, HAHA

      刪除
    2. He he 好記性係因為我成日係度諗如果我個仔咁識冧我就好啦!

      刪除