2014年11月13日 星期四

聖誕巡影第2一擊:THE ONE X 比卡超

依幾年開始, 一到十一月, 就開始有好濃厚0既聖誕氣氛..
又係白MAMA 最喜歡0既節日...
商場報置越黎越靚... 每次望倒都係會好開心0既..

尋晚, 我地去左TST 食飯...
黎遠見倒比卡超, 峻峻己經相當興奮喇..

 成個趴左落去=.=


其實佢冇咩睇過依套卡通片...
好似只係見過下隻公仔...
但都好興奮...~



 MAMA 本身都唔係比卡超FANS~~
但唔知點解, 黎到見倒佢個樣都覺得佢好得意, 好攪笑~~~
黃色的, 好SHARP AR~

我地下面影完, 就入商場DINNER, 峻峻拎左張傳單.. 見倒商場內仲有比卡超..
食完飯, 我地又去再尋覓比卡超喇
 

同小精靈影相~~~
 

佢真係好鐘意... 雖然冇野玩, 但都唔捨得走=.=

真係好靚AR... 等MAMA 搵D 比卡超卡通牌比你睇先~



2 則留言:

  1. 峻峻都好鐘意影相,唔知係咪我們都鐘意,所以小朋友都肯影相😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都係,... 其實有段時間佢嫌我煩GA, HA... 而家盲目左... 同埋會自己走埋去擺POSE.. HAHA... 我地搵日一齊影下相都好WOR.... 我叫左KYLIE MAMA 約你AR, HEH

      刪除