2014年11月6日 星期四

峻峻的SUPRISE


由峻峻幾個月開始, 我就覺得佢係一個幾窩心0既小男生...
記得幾個月時候, 我唔開心, 佢會靜靜的望著我, 就好似安慰我一樣..

今天.. 這個小男生, 己經4歲喇..
佢0既行為, 說話, 令到我任何時候都是甜甜的..

前幾晚, 幫白生執書包既時候,佢突然從後拎左隻kitty出
峻峻: 我送比你架Mama好開心咁話: 點解會有架?峻峻: 因為我想你開心lorMama: 多謝你呀峻峻:因為我知你鐘意kitty嘛

雖然我知道係你自己想食麥當勞雖然我知道你係換唒你啲車先會諗換kitty比我但突如其來既小驚喜,一句“我想你開心“說真的,mama也足夠心甜了,謝謝我的小寶貝


1 則留言: