2014年11月11日 星期二

3D COFFE @ KARENA CAFE

白MAMA 好鐘意飲咖啡GA,... 人大個左, 更加要每日一杯...
之後見好多人去TST 排幾個鐘去試BEAR BEAR COFFEE..
其實.. 我真係好想去.... 不過帶住峻峻.... 依D 咁可愛0既咖啡都係未有時間可以嚐到..

最近, 知道新蒲崗MIKIKI 開左間CAFE, 都有3D COFFEE AR...
今日, 我終於拉左BABA 同峻峻同我去試喇.. YEAH

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=183133&region=0&s=3

星期六, 我地0既LUNCH... AROUND 2點倒黎到, 好好.. 唔駛等位..
其實初初都驚GA... 唔駛排隊係咪唔好味呢.. HAHA..
不過唔理喇.. 黎到就試下...

WEEKEND 冇LUNCH SET.. 但佢0既餐都包一杯飲品0既, 睇你揀咩野食, 再睇加幾錢...
我揀左我最愛0既EGG BENEDICT

峻峻自己KO 左一個AR...
食家峻峻話好好味, 下次要再黎WOR~

BABA 點左依個ALL DAY BREAKFAST..
味道都OK AR~~ 只係煙肉濃左少少, 我地叫左佢換~



依到0既3D COFFEE 有得揀有COLOUR 同冇COLOUR...
依個冇COLOUR 0既, 原價$48, 跟餐減$10...
圖案係冇得指定0既...
我0係OPENRICE 睇過人地COMMENT 話, 冇得指定圖案係好大0既缺點..
但我都覺得OK.. 因為泡泡形狀會唔同架嘛..
同埋我會好期待究竟我黎0既0個杯係咩圖案呢...


ELEPHANT 雖然唔係我最期待0既圖安...
但當你望住佢, 都會覺得好開心GA...
連峻峻都好開心, HAHAH


2 則留言:

  1. 我都差唔多每日一杯咖啡架! 雖然無乜提到神, 但都會飲...
    隻立體象幾得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說出了重點 --> "雖脄無乜提到神".. HAHHAHA
      我都係.. 習慣左AR=.=.....

      刪除