2014年11月10日 星期一

濕地公園

最近, 幫峻峻CUT 左個音樂班...
好難得星期六唔駛忙住上堂...
可以訓到白生自然醒.. 即係大概8-9AM=.=
然後斯斯然地吃過早餐....
然後... 去玩.. HA~

離開興趣班.... 我地第一個節目係親親大自然...
因為其實都係住開市區...
搭住長途車去濕地公園,
感覺都好似去旅行咁AR, HAHA~

峻峻未出世之前, 我地去過一次..
今次第二次~

初初感覺好遠, 但其實搭一程巴士, 去到天水圍輕鐵站轉車, 幾個站就到喇~~

濕地公園裏面有個遊樂場,
咁係每次20 MINS 限制人流入...
我覺得幾好, 唔駛咁迫~~
佢仲有個樹屋, 好似好好玩..
其實我地係被樹屋吸引入去..
好可惜, 臨入去前度高, 白生唔夠100CM..
只可以玩迷你SIR 滑梯, 佢勁唔開心AR~

咁我地話咁不我地出去睇魚魚同蟹LA~~
點知, 行行下, 又落雨WOR~

所以就去左食個下午茶先..
對住個湖TEA, 都咪話唔寫意AR~
白生知道自己唔食野, 唔夠高, 所以冇得玩..
今餐唔駛迫, 唔駛鬧之下, 食左好大份餐...
好LA, 應承你, 夠高之後, 再帶你黎AR~

依排白生上身...
成日都話幫我影相, 然後擺D 好似好CHOK 0既POSE...

其實放假黎依到遠離人煙0既地方真係好舒服~

又黎一個=.=

0係課堂以外, 玩樂之中去認識大自然, 其實比書本裏面更加吸收~

白生一向都對依D 生態自然都有濃厚興趣, HA

佢地地圖話要搵蟹AR

我地好不幸地揀左個落雨天去....
見唔倒蟹... 見唔倒好多生物

希望好快有機會再黎AR

不過我地見倒貝貝.. HAPPY~~~

我地今日雖然冇咩睇倒野, 但係濕地公園簡簡單單行一圈都幾舒服AR~





2 則留言:

  1. 同小朋友去大自然行吓跑吓,好過上堂呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR, 如果香港多D 依類地方就好喇~

      刪除