2014年11月18日 星期二

暖洋洋的芝士火鍋

天氣開始凍...白mama 尋日一朝早一起身, 就諗起芝士火鍋...
番工0個陣, 滿腦子都係...
有諗過自己屋企整...
最後, baba 話出去食算la~~~
太開心, 同峻峻放學後睇完多啦a夢, 就出發去意粉屋食芝士火鍋~~~


我地叫左依個$388 0既芝士火鍋set..
初初覺得好少野, 有諗過加個意粉/pizza..
最後, 都係諗住食住先再叫..

先黎前菜~~~


薯條, 肉丸, 磨菇, 貝殼粉, 青口, 西蘭花, 肉腸~

仲有芝士火鍋不可以0既面包~

冬天裏面, 食倒芝士火鍋係一件好幸福0既事ar~~
芝士太漏關係, 我地一家3 口KO 完個SET 之後..
都冇位再叫PIZZA / 飯...



峻峻第一次0既芝士火鍋~~

佢初初都好ENJOY GA

點AR 點AR.. 好似好好玩..
不過我諗佢都係鐘意點朱古力多D .. HAHA

原本BABA 話, 我地只係漏, 夜晚都應該會好肚餓..
但到11PM, BABA 話: "我仲好飽AR"



沒有留言:

張貼留言