2014年11月20日 星期四


<<抱>>

好多人都話BB 一出世唔好抱咁多..
因為抱慣左... BB 就會唔抱唔得...
會成日都要人抱...
BB 會倚賴左人.. 會唔識得自己訓, 唔識得獨立..

其實, 有時候, 不太明白, 點解一出世就要訓練小朋友
BB 在媽媽肚子裏面, 住了十個月, 一直每天被一層羊水包住,
每一分每一秒也是聽著媽媽的心跳..
一出世之後, 這層保護膜也離開了..
唯一令到佢地再有安全感的, 就係貼著體溫, 貼著心跳,
在媽媽的懷內繼續依賴這種溫暖..

有人說, 小朋友會習慣左抱..
但其實, 我們都忙了, 小朋友都會好快爭脫自己0既懷抱..
幾個月轉身, 然後學爬... 學企... 再學走...
好快好快, 小朋友也不會再習慣抱.. 

峻峻4歲喇...
今日.. 白MAMA 都唔可以抱佢好耐...
有時佢攰, 我抱一條街就得放下...
大多數, 我和峻峻單獨的時間..
峻峻會說: "MAMA 我好攰, 但我都會自己行GA"
MAMA 的確很欣慰你己經學懂走, 學懂不加重MAMA 的負擔..
說實話.. 如果我力氣再大一點, 我也願意得抱著你多走兩條街..

BABA 力氣多一點,  很多時間, 為了走快一點,
BABA 會抱著峻峻走...
我也會說, 放低他自己走吧..
BABA 說: 我想抱多陣AR, 我就快冇得抱佢架喇...
那一刻... 我也想爭住峻峻多抱一陣..
那一刻... 的確感受得到峻峻又長大了一點了...

可以抱0既時間, 其實轉轉眼就過了...
仔女會依賴你0既時間, 其實也不過很短暫..
我要珍惜... 珍惜和你相處的每一分.. 每一秒...
珍惜還可以擁著你, 還可以給你依賴0既時間..



沒有留言:

張貼留言