2015年3月22日 星期日

一日之計在於好味0既早餐@Cafe Ceres

正所謂一日之計在於晨...
一份又美味, 又會令人嘗心悅目0既早餐真係好重要ga...
食完之後, 0個日都會開心0的ar, ha~

今日我地去左九龍城0既Cafe Ceres 食早餐...
openrice link is for your refhttp://www.openrice.com/en/hongkong/restaurant/kowloon-city-cafe-ceres/135021?tc=sr1

峻峻小食家都係咁話好好味wor~~

我地3個人點了2份早餐~

這是baba 點的早餐餐飲, 是日果汁.. 好似有甘筍, 波蘿... 同....唔記得咩生果ha
還有佢0既熱狗...
依個熱狗上面有我唔鐘意食0既酸瓜...
我叫baba 比尾0個部份有酸瓜0既我試..
味道都唔錯呢,
baba 話如果熱少少就更加好喇...
依個hot dog 連飲品盛惠$68

這是mama和峻峻0既all day breakfast..
以前.. 想食all day breakfast 都一定要過海...
而家周圍都可以食~
依到0既多士同包特別好味ga.. 因為佢有間分店係賣包0既...

腸仔妹味, 薯粒味道我唔知, 因為比白生食晒~~
依個餐連一杯飲品, 盛惠$98

咖啡都幾好飲...
依到食早餐.. 都有一種幾悠閒0既感覺..
味道, 環境, 賣相也不錯..
不過覺得價錢略貴少少...因為總覺得份量唔算多..


久唔久一次係舒服的... : )



沒有留言:

張貼留言