2015年3月15日 星期日

今次同++&kylie去佐孰谷

又唔知幾時開始, 峻峻就變左係佐孰谷0既常客,
每個月至少一至兩次, 都不約而同地有朋友相約去依個地方玩..
一大遍草地, 一大個遊樂場, 峻峻還是百去不厭喇~~

今次去佐孰谷既給合, 就係++ & kylie 妹妹~~~

這是234 的組合...
峻峻大++一年架, 但同++一樣高, hhaa

今日好多謝kiki ee 同我地準備咁咁好味0既食物ar~~~

仲有, 在草地上聽kiki ee 說故事~~

去左咁多次佐孰谷... 我都試過買過好幾支泡泡槍比峻峻..
點解買左咁多支, 因為次次都唔好用..
一係就.. d 泡唔出,
一係就.. 整到成手都係...
一係就... 玩一陣就壞....

今次依支係0係反斗城買ga>..
要入電0既, 好似$89蚊...
但我鐘意0既係佢成支泡泡插入支搶到..
對手唔會掂倒泡泡... 同埋... d 泡泡好勁ga~~~
反斗城支搶真係唔同d 呢~~~

傻瓜峻峻又0係草地上跑ar跑ar~~

今日我地由3點幾玩到6點幾, 玩到天黑咁濟...
但0係個草地上, 食下野, 跑下, 放下電..
大人小朋友都真係好開心...
吸個空氣都清新d ar~~~


 alvin & kylie~~~

每次白生都好想衝去依個遊樂場玩....又的確幾好玩0既~~~




2 則留言:

  1. 好開心呀!最鍾到啲細路一齊玩,反而反斗城買果啲勁唔好用

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心, 唔知我地幾時先可以幾個出黎玩~~~
      反斗城有好多款AR, 我見有D 要倒D 泡泡出黎我都唔敢買..
      唔想整到成手都係, 依支OK, 插入去就得~~

      刪除