2015年3月17日 星期二

峻峻的深情語錄@4歲半

我己經唔記得由你幾多歲開始, 是由你去保護我, 是由你去讓我心甜...
是由你讓我感受到什麼叫做"愛"..

謝謝我0既小寶貝, 從少就愛著我...
讓媽媽好好記錄著這些愛的對話~~~~


有一日... 傻瓜峻0係到傻笑...
MAMA問: 你笑咩AR??
峻峻: MAMA.. 係咪我開心, 你就開心? 我笑.. 你就會笑架?
MAMA甜甜地回答: 係丫~~
傻瓜峻繼續傻笑~~~~



有一個牛涮鍋的晚上,
峻峻和BABA出去拎野飲...
回來時, 拿了一杯橙汁, 兩支飲管...
峻峻跟我說: MAMA.. 我拎左兩支飲管AR... 咁我地咪可以一齊飲LOR..

MAMA 甜甜的回答, 好AR~~ 我地一齊飲~~ : )

 有日出門口前, 我帶白生去多次廁所..
峻峻: MAMA, 點解你知我急0既?
MAMA: 因為我係你阿媽LOR~~
峻峻: 但我有D 野.. 你係唔知GA...
MAMA: 你有D 咩, 我係會唔知GA??!
峻峻: 就係你唔知我想買咩玩具喇...

MAMA......................." 依個我唔想知.."




有日, 我們一家三口等梗巴士...
點知, MAMA 張八達通由八達通套跌晒出黎...
BABA 即刻好大聲咁話:: D 野跌晒出黎AR..!!
峻峻即刻對住BABA 話: 你做咩咁惡對MAMA  AR~~
MAMA 依個時候, 好心甜... 因為峻峻就好似一個大男孩一樣..檔在我前面, 為我解圍~

到上左巴士... MAMA 抱住峻峻, 峻峻明明係好眼訓的...
MAMA: 你訓LA..
峻峻: 但我訓著左.. 如果BABA 蝦你, 咁點AR??

MAMA 又再甜一甜了...

4 則留言:

  1. 只有4.5Y的 峻峻, 真係超級, 超級, 超級sweet ar!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝apple mama~ 我希望可以一直sweet落去 :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝你 :) 我諗我前世都太愛佢,佢今世番番黎搵我ha

      刪除