2015年3月19日 星期四

幸福的家庭


尋晚, 參加了小組.. 今次組長同我地玩左一個遊戲..
先給我們每人十個金幣...
然後比左幾樣野我地去諗.. 會唔會用金錢去買..
睇邊個出得最多0既金幣, 就可以換取倒0個樣野

有子女0既學業~
財富~
完美身型~
健康~
幸福0既家庭~
子女工作0既成就~

其實, 我見倒這幾樣的拍賣品...
我就打從心裏知道.. 我所想要的, 一定是"幸福的家庭"...
但係.. 我唔清楚點解自己會有依個選擇..

後黎, 組長問左我地一個題目...
"你地覺得.. 你地0既價值觀受咩野最影響?"

我答... 父母~~ 
我發覺雖然BABA 己經過身了好幾年..
但原來有一些對話, 有一些片段係深深地印在我腦海...

小時候, 我的MAMA 己經係一個很為將來打算0既女人..
早早的時間, 己經有自己0既物業...
到了中學.. 我地更加可以換一間比較大0既屋..
但好景不常, 經濟不景之下..
我地屋企要作出一個沉痛0既決定... "賣樓"..
我記得MAMA 當時痛哭0既情景..
也記得BABA 說了一句"唔緊要LA, 一家人住邊都冇所謂LA"

我終於明白到而家"幸福0既家庭"對我黎講比錢財重要..
係因為我0既爸爸......


組長話原生家庭真係好影響我地和子女0既相處, 影響都好重要..
願我0既小寶貝都會0係這個家庭快樂的長大...

[後記, 峻峻0係兒童組0個邊, 可以自己拎金幣朱古力..
佢只係拎左2粒, 後黎先知原來係食得.. 佢以為真係金幣..
其他EE 話, 你以為金幣都係只係拎2粒, 你同你媽咪一樣咁唔重視錢財WOR]




沒有留言:

張貼留言