2015年3月18日 星期三

做MAMA 的其實真係要放下假@DAZZLING CAFE

說實話, 我是一個緊張媽咪, 打從峻峻出世之後..
我大部分時間, 精力, 都係留比佢...
入戲院睇戲得番卡通片...
有時, 去剪個髮, 都覺得時間去奢侈...
到番左學, 公司0既AL.. 全部都留番晒比峻峻...
除左番工時間, 我都是忙著峻峻這, 忙著峻峻那...

今日, 我同好朋友KIKI 決定要來一個RELAX 0既下午..
放低工作, 放低小朋友...
請半個AL, 在平日的TST 吸一啖新鮮0既空氣AR~~

日子定左之後, 我地2個都好期待... 
其實時間都唔多, 因為我4:45 就要離開去接峻峻放學...
我地今日決定搵一個令人開心0既地方去LUNCH, 去RELAX..
趁平日0既時間, 我地去左DAZZLING CAFE~~~
我地都第一次咋...
原來平日都好多人GA~~~
服務員好好, 留了這個窗邊位比我地...
AR~~ 實在令人太舒服了....

依到限時坐90分鐘..
店員都是台灣人, 好有禮貌~~

我地都點了依個水果茶...
不過味道較甜...
如果好似茶木咁有個蠟燭熱住就好喇~~


2個人0既我地, 唔可以點太多野..
但甜品一定要點的...
我地揀了朱古力味鬆餅.. 升級加了麻糬..
好好味好好味...


然後點了一個明太子意粉, 好多明太子..
都係好好味AR

 時間好快好快地過了90後分鐘, 我地都要趕緊去SHOPPING 了...
明明講過大家都想買衫, 都想買鞋..
但最後, 我地花最多時間逛的... 係小朋友0既舖頭..
KYLIE & ALVIN 都有收獲AR HAHA~~
我地放下小朋友0既時間, 依然是放不下小朋友~~

但講真, 做媽媽的其實一點也不容易,
偶然讓自己和姊妹輕鬆一下... 感覺真的好正~~ 好RELAX...
我好希望, 我地至少可以半年一次AR~~~~~~


6 則留言:

  1. 睇完你blog....我都覺得...我都要學習吓放低apple 呢 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都會唔捨得.. 唔捨得用時間做私人野, 唔捨得放低峻峻..
      但有時發覺自己捉得太緊, 成個人都會好繃緊~~
      鬆一鬆對自己, 對小朋友, 對家庭.. 都好好多.. HEHE

      刪除
  2. 係呀,我覺得呢日好開心,又好令人期待,休息係為左走更長既路,我地加油:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔倒自己咁期待, 我諗係因為我地真係好耐冇真正放假~~ HAPPY DAY~~ 我地今日工作.. 是為了下一次0既RELAX DAY, HAHA

      刪除
  3. 我都好想放低anki去行街,high tea.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係全職MAMA 比我地更加需要需要放一日假AR, 真係可以放鬆一D 架~~

      刪除