2014年7月13日 星期日

唔想你"星斑"



又七月喇, 代表開始暑假, 代表一個學年完結, 代表另一個學年又開始..
亦都代表住... 你... 又長大了.....

最近, 峻峻又開始話"我升班喇"...
WOW... 轉下眼又K2.....
媽媽每一次諗起又升班, 我就會回憶番第一天你哭哭鬧鬧上幼稚園的日子...
時間.. 真係過得好快... 轉眼又2年..
2年後... 又小學...
怕你上不到一間好的小學...
但更怕你長大得太快..............

晚飯時候, 峻峻話"我升班喇"..
平時MAMA 會回應你, 係WOR, 咁你係哥哥喇WOR..
上低班喇WOR..
但今晚MAMA 終於忍唔住講出做真0既說話...
MAMA: 但我唔想你升班AR...
峻峻: 點解AR?
MAMA: 我唔想你大個AR...
峻峻: 點解唔想大個AR
MAMA: 我想你永遠都係我BB....

BABA也突然吐出了一句: 我最近發夢見倒峻峻大個左AR... 變倒十幾歲咁
MAMA: 咁你有冇喊AR...(我見倒BABA 都係眼濕濕的)
BABA: 冇AR... 不過個心唔知點咁LOR~~


HEHE, 原來唔捨得你長大0既唔只得媽媽一個, 還有BABA....

8 則留言:

  1. 對呀. 時間過得好快...apple 都3歲k1了....
    只係希望大個左ge apple記得孝順我.
    唔好掛住拍拖唔理我呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣... 好快諗到拍拖0個步喇....
      不如咁, 第時佢地拍拖, 我地D 阿媽自己約出黎玩HAHHA

      刪除
  2. 做人阿媽心情真好矛盾呀. 又唔捨得佢大, 見到佢大個左又有啲安慰.
    就黎心理不平衡喇我...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係... 佢高得慢.. 我又擔心..... 佢大得快... 我又唔捨得=.=...
      我有時會自己諗到眼濕濕=.=..... 不過最緊要佢地都身體健康AR!!

      刪除
  3. 可能所有父母都會咁矛盾,我都唔想妹豬大得咁快

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好好唔捨得AR, 話咁快就4歲喇~~~~~
      有左佢地之後, 時間都過得特別快... >.<!

      刪除
  4. 我都覺得呢一年真係過得好快
    咁就話升K2喇......
    好快, 就又上小學喇.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR... 唔知點解特別依一年真係過得特別快~~~
      好想幼稚園0既時間可以慢D... 慢D................................

      刪除