2014年7月3日 星期四

送給契女的禮物

話咁快, 第2個契女又準備出黎喇...
(第一個係勁可愛0既KYLIE 女女)
黎緊第2個契女將會0係9 月面世...
契女0既媽媽.. 都係峻峻0既契媽..
總之我地都係一家人喇.. HAHA~~

依個契女同契媽都好有密砌關係...
事關契女個預產期正正就係契媽生日0個日....
所以.. 真係想唔契你, 都唔得AR~~
以後, 可以同埋媽媽, 峻峻哥哥, 契媽一齊開生日會喇... HA~~


作為契媽, 好想好想可以親手做一份有心思0既禮物...
等佢地可以感受倒契媽0既愛...
上一次做左一個龍0既床邊掛飾比KYLIE....
今次都想係做番依個比第2個契女...
因為年馬年個樣都好靚AR~~~
 

其實一開盒, 見倒說明書....
真係有D 頭脹0既感覺... 好想拖.. 好想放棄....
但我知道自己一扔埋一邊, 就唔知幾時先做好...
所以.. 比個定期自己, 一隻馬.. 分2日做...
斷斷續續... 總算一個月可以攪掂了....


不過, 其實契媽真係唔係"針子"0既高手...
以前冇家政堂... 只係將D 野縫埋一齊唔跌, 就己經算好....
所以... 依個劣作, 真係希望我0既契女們唔好介意...
亦都安慰自己... 係AR, 因為手工唔靚, 大家先會知道真係契媽做架嘛... ..


可能有左上一次經驗, 講真, 依次都真係做快左... HA~~~
0係我一生人裏面, 應該會有3個契BB....
契BB 的媽媽都係很愛我和峻峻的人~~~
做多一個就可以收工架喇... HAHAH~~~


 HEHE.. 完成喇, 送完先記得影相, AHHA~~


5 則留言:

  1. 整得勁靚呀, kylie 果個係soft d 既colour, 點點既就顏色鮮明, 各有各靚呀~~~~~
    期待見到點點:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我2個都好鐘意AR...~~~ 希望你地都鐘意 : )

      刪除
  2. 你0既手藝真係一流.....勁!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. GILL MAMA, 其實依個作品只可以遠觀, HAHA

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除