2014年7月4日 星期五

火車和鱷魚


星期日那天, 去了黃埔的冒險樂園,
原本想去PLAYHOUSE 的... 點知去到先知裝修ING..
所以, 就轉左冒險LU, 唔知係咪因為咁...
多人到爆呢.... 好快玩完5張券, 就冇再留低喇...


其中一個同峻峻玩0既火車....
我見前面都係小朋友自己坐, 咁我就放低左峻峻自己走左去..
點知, 職員話, "你要陪佢坐GA"
我問"咁點解其他唔駛0既?"
職員話, "因為佢唔夠高呢"

UM... 其實都開心的... 好多時我都會比機會峻峻獨立...
但其實心底裏面, 我又想佢可以依賴我多一陣....
今日, 97CM 0既峻峻應該還可以在媽媽陪住下, 一起坐火車~~
突然突然... 好想將這個97CM.... 留多陣.....
(雖然心底裏又怕佢唔夠高, HAHA)
媽媽應承你, 我會一直陪著你, 就算有一日你想自己乘搭另一架列車...
我也會在後面守候你....



依個係商場0既其中一塊地板...
我和爸爸本身都踩過左沒唯意到..
峻峻話, 有鱷魚AR...
所以就同佢影左幾張相...

有時候, 大人0既腳步都太過急速....
反而.. 小朋友會將身邊事邊留意得更多...




沒有留言:

張貼留言