2014年7月6日 星期日

「探索大自然遊學園 x 動物農荘2014」上集

星期六, 我地又去左機場博覽館喇...
之前, 見倒有依個活動, 一直都好想好想去...
炎炎夏日, 有個地方, 有冷氣, 比倒小朋友玩真係好唔錯0既選擇..
見倒介紹, 仲有恐龍, 我估峻峻一定會好開心..
但因為機場遠, 票價都唔平, MAMA 諗住網上抽獎, 抽中飛就去LA~~
點知, 抽左2個定3個都係落空....
想放棄之際, ... MAN EE 竟然話有飛比我地入AR... YEAHYEAHYEAH~~~


因為太多野玩, 太多相關係, 今次要分2篇BLOG 黎寫...
記得5月去0個時冇咁多野玩, 今次依個真係好好玩..
原來上次係FOR BB, 同孕婦..
今次係FOR 3-11 小朋友...
峻峻都玩到顛晒喇~~

唔知係咪因為今次票價唔算平, 所以去到都唔算好多人...
不過好多都要排隊拎籌.....
我地都MISS左整BEAR BEAR~~~

一去到, 入場位置, 己經係峻峻最鐘意0既恐龍..
我記得, 應該2歲多左右, 峻峻就開始愛上恐龍...
一直到而家, 冇變心過~~~

所以.. 佢見倒之後, 真係好開心.. HAHAH~~


搖控恐龍~~~
佢要求玩晒恐龍先玩其他野~~~ =.=


然後, 就係到最開心0既彈彈床...
今次好多個唔同0既彈彈床AR, 除左FOR 幼兒0個D ... 我地其他都玩晒~~


依張相好濛... 但我好鐘意, 峻峻依個開心樣....
每次玩彈床, 佢都係好博命.... 指定時間內, 人地玩3次, 佢可以玩倒5次, HAHA


之後去左睇羊羊LA.. 峻峻話要餵...
但原來草都要指定時間排隊拎....=.=
下一場派草時間係6:00, 所以我地就轉玩其他先=.=


依到.. 樣樣野都係要排隊, 我覺得真係幾SIDE 時間,
今日, 係EE 同我地一齊去GA>..
咁我地個戰略係, 一個排隊先, 另一個帶佢玩其他,
咁就可以充份利用所有時間喇, HA~~
EE 排隊睇馬0既時候, 我地去左玩依個~~


到左媽媽排隊0既時候, EE 帶左峻峻玩依個~~
 









最近峻峻都愛上畫畫AR~~~


YEAH.. 到我地喇... 峻峻第2次近距離接觸馬~~~


之後見冇人排隊, 去左玩依個, 要0係農場搵6隻雞蛋出黎~~~




 (聽日打埋下集)




沒有留言:

張貼留言