2014年7月7日 星期一

「探索大自然遊學園 x 動物農荘2014」下集

繼續彈彈床



依個係一堆禾稈草... 我本身覺得好無聊GA, HA.. 但其實越簡單0既野小朋友越玩得開心~~


揼磚, 依個, 我覺得幾得意AR~~


之後去左MAN EE 個檔口倒亂... 佢話派晒籌喇, 叫我排去後補,
如果有小朋友冇黎, 就比我入, 最後, 成功帶左峻峻入去玩~~ HA
MAN EE 個檔口叫"PARTY BUDDY", 係專係幫小朋友開生日會GA..
有興趣朋友可以FB 到SEARCH 一SEARCH



 到左MAMA 最期待0既整牛牛喇.. 依個3點拎飛, 拎到5.30 先入倒場GA~~
一入到去, 有姐姐同小朋友影張相..
然後比張畫紙我地, 叫我地油靚個手棚...
好快好快... 姐姐就隊左依個峻峻牛比我..
其實初初冇太大期望, 因為硬係覺得做依D 野, 即場影AR, 個樣會唔靚..
但依個就係好靚, 一望倒, 就忍唔住爆左句好得意AR~~~

峻峻都好開心, 仲好樂意擺個靚POSE 比我影相..
依張相係MAMA全日最鐘意0既, 放大D先~

整完牛牛未夠鐘.餵羊.. 去玩多個彈彈床

依個八爪魚彈彈床好好玩, 峻峻玩玩下, 走過黎話
"MAMA... 我覺得好好玩AR, 你下次再帶我黎丫"


終於夠6點喇, 6點係排隊拎草餵羊AR HAHAHA..仲要派晒就冇架喇~~
峻峻最鐘意親親小動物~~~


最後, 我地玩埋依個, 之前好多人排, 臨近尾數, 少左好多人,
排左2ROUND, 就可以SIR LU~~~~

一離開博覽館, 就見倒好靚0既日落....
機場0既日落真係好靚AR~~



一上到車, 白生唔夠5分鐘就訓著LU...
我同BABA 話, 佢訓左喇, 佢應該玩得好累...
BABA 話, 你都累LA...

依個時候, 我先發現.. 係WOR, 朝早要番工, 一放工就帶左個仔去顛...
理應.... 應該真係好累...
但見倒自己個小朋友開心, 原來做父母真係可以忘記自己0既累~~~

好LA, MAMA 應承你出年再帶你黎AR...

沒有留言:

張貼留言