2014年7月17日 星期四

K1結業禮

由7月開始, 0係FB 到就見倒好多朋友仔POST 結業禮相~~
攪到, 我都開始期待小寶貝0既結業禮AR~~

0係結業禮前.... 我們發生了一個小插曲....
我地之前幫峻峻報左個LCM 音樂試...
大約結業禮前, 興趣班個音樂老師話比我地知出左準考證...
而個日期, 同時間正正就係撞左結業禮....
其實個考試己經比左錢...
所以, 都有一刻猶豫, 應該點捨棄....
但最後... 我都係選擇.... 放棄考試... 同峻峻出席佢一年一次0既結業禮....

我覺得...  音樂試今次唔考... 下次可以再考過...
但結業禮一年一次, 見證住峻峻依一年0係學校裏面0既點滴...
我同老師講, 我唔想錯過

[0係依間學校2年... 峻峻有2個好好好好0既朋友]



我同BABA 都隆重其事地請左半日假...
其他同學仔同峻峻都一樣, 最期待0既係爸爸媽媽會接佢放學...
出席佢地0既活動, 同佢地一齊0係學校到玩...

今日結業禮係N 班同K1... 如果父母出席唔倒, 咁小朋友就要去K2 同K3課室上堂...
我見倒小朋友見倒父母黎到學校開心0既樣...
都見倒有一D小朋友父母真係太忙黎唔倒...

我之後同爸爸講, 有時會慶幸自己不是什麼專業人仕,
不是工作忙透的父母....
因為我知道如果, 我地錯過了峻峻學校任何一個活動, 佢都會好失望...
[我試過有次忙了將學校觀課日日期攪亂, 錯過了,
峻峻放學後..好失望地問我"媽媽.. 你點解今日唔黎0既]

因為我知道, 如果我忙到見證不到峻峻長大, 我將來一定會好遺憾...
我很相信, 他每一天每一個小點滴, 佢長大0既經過...
佢0既無聊, 佢燦爛0既笑容, 佢0既失落, 佢需要0既愛護...
統統... 都是錢買不到的....



今日K1 小朋友表演了十分鐘的唱歌跳舞...
記得之前峻峻每次學校表演都好緊張... 緊張得面青青的...
我今次一早同左佢講, 你唔駛咁緊張GA....
BABA MAMA 會0係下面睇住你GA...

今次好叻叻AR... 今次見倒你真係投入, 開心咁讚美上帝....

今日峻峻0係結業禮到都得倒2個豬肉獎AR, HAHA





第一個, 係峻峻同MAMA 做0既親子春日吊飾獎~~
再一次... 多謝支持過我地0既老師... 同家長.... 多謝多謝





第2個係童趣頌讀...
峻峻之前參加個人表演故事


其實... 佢0個次係驚到只係講左一句架咋....
所以... 依個 應該係鼓勵+豬肉獎HAHA
今次你上台, 對住一班家長, 唔再驚驚喇..
見倒你笑咁樣衰, 我知道你努力進步中喇~~~


話咁快, 就2年喇....
仍然好感謝依間學校比倒好多愛峻峻...
謝謝這間學校, 除知識以外, 給予峻峻細緻0既關愛...

我記得, 有幾日峻峻個肚唔舒服, 大便時痾水...
老師好緊張地連續幾日話我知佢大便幾多次, 形態係點樣...

又記得有次, 峻峻指住手指同我講, 今日手指甩皮好痛,
之後曾老師幫我剪左去...

有次, 老師放學留住我問我峻峻0 係屋企飲湯情況...
謝謝你地怕佢唔夠營養, 想盡辦法令峻峻每天學校都可以飲晒一碗湯

謝謝你們, 知道峻峻被動, 會給多佢多一點耐性...
謝謝你們讓峻峻每天都開心咁番學, 快樂地下課....
謝謝你們0既貼心, 讓我可以上班時間專心工作~~




1 則留言:

  1. 找到一間好學校真係好重要!!
    恭喜你找到一間好學校 ^^

    回覆刪除