2014年7月16日 星期三

我們的第一次SELFIE

 "SELFI" 依樣野, 其實我第一次認識係因為東張西望...
0個時東張西望介紹而家流行0既其中一項攝影...
0係間房裏面, 有唔同0既BACKGROUND, 有唔同0既道具, 衣物...
然後有一部SET 好0既相機, 加一個CONTROL...
就可以自己影一輯相喇~~

0個時我同白BABA講, 咁傻0既.. 有冇人去影GA???
點解要特登自己BK 個STUDIO 影, 出去影咪得....

到近日,好朋友想約我地幾個姊妹影一輯大肚相~~
基於近日天氣炎熱... 加上大肚婆0既不方便...
我就閃番左東張望介紹0既SELFI...
我問朋友, 你有冇聽過AR??
朋友話都有WOR, 然後我地就FB SEARCH 下, 再電話問下詳情...
就係咁..... 促成左.. 我地第一次0既"SELFI"喇... HAHAH~~


這是我和峻峻的第一張SELFI~~~
   

我地揀左一間叫"M&M SELFI" (你地可以FB SEARCH AR")
佢0係旺角, 重點係, 超方便, 一出MTR 行2步就係...
今日峻峻上堂之後先去, 所以我地都遲到AR..
但今日EE 們都話峻峻今次好叻, 唔駛WARM UP, 好快入戲...
因為依到有好多野玩, 每一樣道具都比峻峻拎晒入黎影咁濟=.=...
依到唔大, 得2間房, 有好多衫, 但我地怕DIRTY, 所以冇影...
我地今次6個人, 影左2個鐘...
我覺得事前應該準備下要點影...
因為我地真係冇準備過, 好多時間SIDE 左, HAHAH

 今日我地目的係同契媽影大肚相....
打從峻峻一出世開始, 契媽就好錫佢架喇...
所以慢慢地, 佢地都建立左好深厚感情...
峻峻成日都叫我生個細佬/妹妹比佢...
我話你咪有LOR, 你有KYLIE 妹妹LA, 點點妹妹, 你係哥哥黎架喇....

其實有時候, 我自己見倒D 哥哥/姐姐相都覺得好溫馨...
HEHE, 今次借契媽同峻峻溫馨一下....
UM... 算係有2張相冇攪亂檔喇~~~
媽媽好鐘意依2張相AR



懷念陪你一起經歷過的, 期待我們最愛的~~~









峻峻同契媽都期待住點出黎AR~~
如無意外... 我們4個都是9月之星YEAH~~~~
等點點出黎開生日會...



















總括黎講, 唔駛熱, 有得幾個朋友一齊玩下, SELFI 都係一個幾唔錯0既選擇...
我地都好滿意輯相AR~~~ HA


3 則留言:

  1. 想問契媽有冇寫BLOG架? 我好似係佢舊BLOG友呀, 少少認得佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢以前YAHOO 有寫架.... 而家就冇喇, 我同佢講聲有人搵佢先, HAHAH

      刪除
  2. 近排元朗都開左,我都想去影下

    回覆刪除