2014年8月10日 星期日

超級充氣嘉年華@機場博覽館

話咁快, 峻峻己經放完暑假, 番學LU~~
不過, 假假地, 7, 8月都係暑假, 好多活動~~
我地都去左好多地方玩... 好想好想快D POST 晒出黎...
希望, 我仲可以追得倒時間AR~~
YEAH... 我地今日又搭E 車去機場博覽館喇...
其實, 如果唔係FOR 旅行, 我都麻麻搭機場巴士的.......

早早知道機場博覽館會有"超級充氣嘉年華"..
好多充氣彈床, 一諗起白生去到一定會好開心,
但基於路途遠, 票價問題....  我地一直都未有買飛0既衝動..
有一日, 見倒蘋果FB 有抽門票活動..
抱著一試無妨心態就參加左, HAHA
好開心地, 又中左AR~~
蘋果送左我地2大小0既門票..
UM... 真係唔去都唔得喇... HAHAHAH

一去到白生離遠見倒一堆充氣彈床, 心情己經極知興奮...


未夠12點入場, NON - STOP 地玩~~~~
唔知係咪因為我地玩早場呢, 唔算好多人, 每個遊戲我地都只係排一ROUND,
就可以入倒去, 太好AR, 唔駛SIDE 時間排隊..
每個遊戲仲要有5分鐘時間... 足夠玩到傻AR~~


第一個充氣遊弃, 係豐田0既繽紛樂園..
裏面有充氣豐田, 比佢地LAY 入去...


之後係維達廁紙, 好攪笑呢, SIR 廁紙...
忌廉哥都有AR..

裏面仲有貓床, 好得意~~~

之後就玩今次活動0既主打遊戲, 長城AR....
真係好長好正......
一條長城有6個入口, 入左去入面, 可以通去其他地方...
每個入口, 工作人員都會為佢地帶番0個個入口顏色0既手帶...
之後當佢地去第2區0既時候, 都可以叫番小朋友去原本個入口...
依個安排都幾好AR~~~


爸爸話, 其實個個彈彈床咪又係一樣...
但峻峻每次玩完一個出到黎, 第一句就會話"依個好好玩AR"
對於峻峻黎講, 都係唔同的, 都係好玩的, HA




 依個閃電十一人, 冇滑梯, 裏面應該有吹氣十一人,
峻峻話打佢地都好好玩AR=.=

 有城堡~~~


 長城係峻峻指定要求玩多次0既.. 佢話真係好好好好玩AR~~~




峻峻依年玩過唔少充氣彈床, 上樓梯, SIR 落黎, 捐來捐去, 到佢黎講係零難度...
佢5分鐘, 應該至少可以SIR 7, 8次....

依個BEAR BEAR.. 佢原本話唔玩的, 話FOR 女仔,
但我地話玩晒冇野玩,咁要走, 佢又話想玩埋...
其實我覺得依個充氣好靚~~~


之後都係玩得好開心, 出到黎都係0個句"好好玩AR"




我地0係懷舊攤位戲到玩左扔磚, BABA 扔中一排綠箭...
一同以往地, 峻峻一上巴士未夠5分鐘就訓著..
NON - STOP 地跳足3個鐘, 講過超過十句0既"好好玩"...
一個快樂的下午~~~~~



沒有留言:

張貼留言