2014年8月6日 星期三

來自星星的旅行DAY1

好好好開心, 趕得切0係峻峻4歲前, 帶佢去人生的第一個旅行, 第一次上飛機~~
MAMA  對上一次去旅行, 峻峻先係0係MAMA 肚裏面2個幾月....
即係, 媽媽都4年幾冇去過旅行喇....
等左今日, 大家都好期待...
我地今日本身要十點半到機場,
但我地等唔切, 8點就到左=.=...
食埋個晚餐, 慢慢投入去旅行0既心情先~~~

UM.. 係AR, 峻峻第一次旅行就係奉獻左比來自星星的韓國喇~~
我本身想去星加坡GA, 我地會揀跟團, 韓國個行程有動物睇,
我問峻峻, 你想睇LEGO, 定睇動物..
佢一直都堅決要揀有動物睇0既韓國~~~~
就係咁... 喇..!!!


我地今次坐零晨時, 上到飛機, 白生好HYPER 玩GAME, 食埋飛機餐, 先肯訓..
0個時己經2-3: 00 AM 喇~~
5, 6 點到到韓國, 0係車到訓左陣, 我地黎到韓國第一個節目就係摘車厘茄~~

眼都未劈大就摘茄~~~

UM.. 第一天陽光好好呢~~~

我們第一個韓國餐, 就係依餐開始, 我地就不停紫菜... 泡菜.. 紫菜... 泡菜...
還好, 峻峻很喜歡紫菜飯, 每次都一有碗飯落肚~~~

之後我地第一個節目就係去龍平山頂, 坐韓國覽車~~


好近天空, 好近白雲AR.. 

 峻峻都好喜歡依到呢..

山頂上風景都好靚好靚~~

好似比香港山頂和天空更加近..
一手就捉住雲喇~~

落山喇~~~

這裏是酒店渡假村....

山完山頂, 番房執下野, 我地就準備去水上樂園..
峻峻最鐘意玩水AR...
不過~~ 韓國0既泳池幾好, 好乾淨, 佢地都好守規距,
入深水少少都要租潛水衣..
不過感覺好好AR


5, 6 點玩野, 我地番房訓, 峻峻就訓到連晚餐都冇食,
一直CHARGE 足電到第2朝~~~~


1 則留言:

  1. 嘩, 好大膽呀, 竟然帶小朋友坐夜機!!!! 我真係唔敢諗呀!!!!
    韓國我成日都覺得好悶, 一直都冇興趣去.....估唔到而家變左咁多

    回覆刪除