2014年8月19日 星期二

WE嘩充氣嘉年華之群馬穿梭東港城

上星期六, 我地又去玩充氣彈床LA,
一早就同峻峻講, 我地又去跳彈床,
峻峻問: 係咪去飛機場AR??
佢而家去機場跳彈床都跳到熟晒喇..
媽媽話, 今次唔係, 近D 喇HAHHA~~~
多謝WE 嘩充氣嘉年華邀請我地試玩AR..
實在太好, 今次唔駛去咁遠, 都有得彈~~

 其實我真係好鐘意室內0既活動,
而家天氣熱, 又多蚊... 如果0係室內可以跳下, 遠離螢光幕, 真係幾好..
所以, BABA 都好支持去跳HAHAH



BABA 問峻峻: 你成日跳你唔厭架咩..???
其實個個彈床都一樣, 冇分別架LA...
峻峻即刻指住依個"變色龍世界"
佢話, 我未玩過依個, 唔同GA~~~


我地今日0既印玩手印..

條利有30呎長, 峻峻話好好玩, 玩左2次HAHAH


基於變色龍條利太長關係, 我地要上埋電梯先影倒佢AR~~



WE 嘩充氣嘉年華, 會定期去唔同地方舉辦
每一次都有特定0既主題... 今次就係群馬穿梭東港城...
其中一個遊戲就係比小朋友騎馬..
有小馬中馬大馬, 未夠100 CM 0既峻峻當然係小馬..
好得意GA, UN 下UN 下自己識行的.. HAHA



依張佢應該係想落馬, 變左好似衝線一樣HAHAH


今次峻峻最愛0既遊戲, 就係依個射恐龍..
佢話恐龍牙齒有細箘, 想幫佢射晒佢AR!~~~
第一次射唔中, 佢要再玩, HAHAH


上次去九龍城, 峻峻話依個好好玩, 今次當然要再玩LA, HAHAH~~~~



黎梗WE嘩嘉年華, 會去數碼港商場AR~~
822日至25 (星期五、六、日及一)數碼港商場  全天侯廣場及數碼廣場(香港數碼港數碼港道100)時間上午11時至晚上7

我見佢地FB , 今次仲有WE嘩水上飄, 好似好正AR!!!!

3 則留言:

  1. WE嘩水上飄.....一定吸引好多人啦﹗讚呀﹗

    回覆刪除
  2. 呢條蜥蝪sir滑梯既造型夠晒得人驚

    回覆刪除
  3. 白太太你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除