2014年8月28日 星期四

幸運的八月

我記得之前有篇blog, 白mama 都寫過...
從小到大, 白mama 都係一個沒什麼運氣0既人...
小學聯歡會禮物總抽不到我...
長大後公司抽現金又好, 禮物都好.. 總不會抽到我...
開始, 我慢慢習慣, 也接受自己就是要腳踏實地那種人...


今年8月, 白mama 覺得自己0既運氣, 可以cover 番過去幾十年ar, haha~~
8月, 我地有4個weekend 0既節目, 都係唔駛錢去玩ga~~
首先, "we嘩!充氣嘉年華"..
這個不是抽獎, 但真心感謝we嘩! 姐姐邀請我地去試玩, 令到峻峻又多一個好開心0既節目~

我地己經去左架喇~~~
http://hildyandalvin.blogspot.hk/2014/08/we.html

第2, 多謝0既係"LIKE MAGAZINE"...
抽中左我地去SKY 100, 2張成人飛~~
依個又係我一直想去, 但又冇去0既地方~

然後多謝"蘋果日報活動分享站"...
早早知道... 博覽館有個超級充氣嘉年華
http://hildyandalvin.blogspot.hk/2014/08/blog-post.html
峻峻0個日玩得好開心, 之後得閒就問我, 我地係咪去機場跳彈床AR~


最最最開心係依個, 多謝"晴報"...
峻峻其實9/1 生日... 之前我地問佢, 想去邊到過生日..
佢話想去同米奇食野..
因為其實2歲時, 佢就係去左迪士尼自助餐慶祝~~
爸爸中間都話, 不如我地入埋迪士尼玩LA...
媽媽話, ... 去埋迪士尼, 3個人入場費好似好唔抵WOR..
所以, 我地真係諗住食完BUFFET 就走...

之前見倒晴報有依個活動~~, 無無聊又走去SEND 左個EMAIL...
個活動係話...SEND 張小朋友同迪士尼人物0既合照, 同埋講下點解鐘意依個卡通人物
去佢地個EMAIL, 答得最好十位就可以得倒3張迪士尼1日門票...

其實我依個真係冇諗過會中, 因為太多人參加, 唔會諗佢會特別留意倒我個EMAIL~

點知, 有一日.. 6點幾收倒個冇來電顯示0既電話, 原來係晴報通知得獎..
0個刻.. 真係十萬個開心, 收線後, 我即刻同BABA 講, 我抽中左迪士尼飛AR..
BABA 問: 點解又中...
0個日, 我好想同大家講, FB D 抽獎活動真係冇做馬, 你地得閒都不妨去碰一碰運氣LA~
依2張, 就係峻峻0既參賽作品AR~~
佢最鐘意0既偶像就係巴C 光年...
今次中獎, 我地都要多謝巴C 光年AR~~~
                 

 願太陽伯伯明天都會繼續照亮我地...      :)

沒有留言:

張貼留言