2014年8月27日 星期三

又來即興的放題@大喜屋

其實... 依篇BLOG 己經係8月1日, .... 8月都做左好多野.. 又好似好忙...
攪到D BLOG 都打到亂晒...
講番8月1日LA, 我地去完旅行第2日, 去左中環整D 野...
臨近6點, 大家都有D 肚餓...
我話, 今日8月1日AR, 峻峻仲有一個月生日, 我地食好少少慶祝下LA~
BABA 又話: 咁不如放題LA...
BABA 無時無刻都係想食放題=.=



我地知道中環有間大喜屋,
就上去博下, 冇bk 位, 有冇位...
我地係早一段時間, 所以冇bk 位都入倒..
之後我見人地7, 8點walk in 問, 都冇位lu~~~
入到去0既感覺.. 係有d 迫~~~


每次放題, 峻峻都會話要食燒波蘿..
太好喇, 依間都有峻峻0既最愛....~~
不過, 因為佢食得太快, 所以, 我都冇影相, haha

溫泉蛋, 爸爸話好味

刺身黎到都好靚仔ar~~~ gdgdgd!!!

仲有依個, 我覺得好好味ga, 芝士大蝦伊面~~

焗蠔都唔錯~~~

仲有壽司, 最特別係有海膽壽司.. 雖然唔多, 但我覺得放題都有海膽都算正ar..!!!

唔知點解, 我成日都會叫粥ga.. hahah..
我覺得依d一窩窩0既粥好味.. haha


峻峻話慶祝要cheers~~~~~~~~~~~

另外, 依間放題d 食物幾好味, 多款... 同埋都幾新鮮...
雖然佢地都有漏單情況, 但依到d service 幾好, 清一式男人,
都有禮貌, 我話漏左碟, 佢好快就幫我跟倒...



中環大喜屋, 我地下次都會再去ga~~

食得太飽, 我地決定行去搭船, haha

峻峻扮chi lam.. heheh

每次坐船都好興奮~~~~

6 則留言:

  1. 無時無刻都係想食放題? 荷包同肚腩會好大鑊...
    峻峻會唔會lur食魚生?
    佢扮chilam都幾似! hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係..=.=, 不過我地會控制自己, 而家峻峻要收錢, 荷包真係好受損AR..
      3個月食1-2 次.. 要諗籍口去... 不過BABA 食極唔肥的, HAHA
      佢想食三文魚, 但BABA 唔比, 咁都有好多熟食0岩佢~~~
      佢0個次好認真扮的, HAHAH!!!

      刪除
  2. 我上次去大喜屋WALK IN, 結果入唔到!!!!勁慘
    所以你真係好好采!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係WOR, BABA 話WALK IN去, 我都心諗點會有位, HE, 好好彩, 咁0岩有3個位, HA~~, 真係好味AR, 可以一試~

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝YUKI EE~~~ , 我地十月約出黎玩丫不如~~~

      刪除