2014年8月13日 星期三

來自星星的旅行DAY2


第2日, 一早起身, 我地就食酒店早餐...
早餐仍然係紫菜包飯, HAHA..
峻峻話, 好好味AR~

依間就係我地第一晚訓0既地方~




早餐後, 有自由活動時間, 我地再周圍行下~~


依到都有好多活動, 但都要比錢的..
峻峻揀左依個坐鴨仔~

0係山下坐鴨仔游水都好寫意AR~



坐完鴨仔, 見倒馬, 韓國依到幾會, 唔會好多欄圍住D 動物..
而佢地都會好乖...
我地可以好近咁走埋去影相~~



離開酒店, 我地去農場, 第一個節目係做芝士~~~




好似豆腐咁AR

做完芝士, 做"番揀"..
峻峻知道有"TRANSFORMER" 0既模, 勁開心~

我地揀左玫瑰味, 玫瑰味0既TRANSFORMER...HA

製成品~~~




之前, 我睇行程呢, 其中一個吸引我0既節目就係餵羊..
雖然香港都有得餵, 但韓國D 羊真係棉羊黎GA, 好得意, 冇咩嗅味~~
因為我地做完番揀先去, 好多團友都餵晒..
我地可以任餵~~HA


每個團友一DULL, 爸爸媽媽的都比埋峻峻..
峻峻話好想再餵WOR~~~


去完牧場, 峻峻就訓左覺, 第2個行程, 訓住去觀光, HA~
不過依到冇咩玩, 所以都冇叫醒佢~



 夜晚我地住小木屋, 訓前0係樓下放陣煙花~~~


 番到小木屋, 攬住韓國卡通, 睇住韓國卡通, HA

4 則留言:

  1. 去旅行放煙花是最開心的,我都很喜歡啊﹗住小木屋感覺如何?很特別啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 下篇BLOG POST 番D 小木屋相先, 感覺幾好AR.. 不過韓國好多昆蟲, 唔可以打開窗~~~~好舒服, 好郊外~~

      刪除
  2. 綿羊真係好可愛呀!
    爸爸咁勁,訓到咁林一定好重

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好耐冇推車, 一直都係爸爸抱, 佢慣了... HHAHHA.. 當做GYM~~
      係AR.. 好得意AR 綿羊..!!

      刪除