2014年8月15日 星期五

暢遊迪欣湖

迪欣湖開左咁耐, 我其實都未去過,
今日契媽話想去迪欣湖影大肚相,
就促成左我和峻峻的第一次暢遊迪欣湖喇~~~

我地今日星期六, 4-5PM 到, 唔晒, 冇咩人, 好舒服AR~~





本身峻峻都唔敢行入去, 之後就顛左係咁走入去玩水..
至慘係.. 我冇帶多件衫=.=
不過.. 好好玩AR, 好涼爽...
下次我決定帶多件玩比佢玩到顛~~~




 去迪欣湖, 我最期待0既就係依道藍色WALL~~~~
奈何... 白生0既POSE=.=...............................



峻峻成日都話好鐘意契媽同契爺..
這是峻峻和契爺的背影~~~

峻峻要做契哥哥喇, 佢話要照顧晒D BABIES~~~


每一次同契爺一次, 都係玩到顛...
今日成程拎住支木同契爺玩...

好開心AR, 契BB 就快出世喇, 好彩契媽都唔弱同你影左幾輯相~~~

故事係咁0既..
峻峻有個好錫佢0既YAN契媽..
YAN契媽有個BB 將會係0係9月出世...
更加有緣0既係, BB預產期和峻峻媽咪0既生日係同一日, HAHA
而.. 2個媽媽.. 和2個小寶貝都是9月之星~~


白生拎住支野, 自我感覺良好地叫我幫佢影相=.=


初初見倒依個天然千秋好正AR...
但事後諗番會唔會好傷害棵樹呢.....



不過真係好正HAHAH

迪欣湖真係一個幾舒服0既地方,
我決定會再去玩~~~




最後, 白生玩到成身都濕晒~ =.=....




我好希望... 你下次會正經D 比我影幾張靚相=.=



3 則留言:

  1. 咁正無人咁好,迪欣湖比我好多回憶呀!但聽講好多人,我都好想去

    回覆刪除
  2. 迪欣湖真係個影相好地方,但我上次星期六去都好多人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. E... 咁我地0個日好好彩WOR~~~ , 個公園值頭冇人玩GA~~

      刪除