2016年10月27日 星期四

跟著BABA去冒險@泰國之旅第一天[第一站:PIPO PONY CLUB]

好想寫番今年個旅行記, 雖然已經係6月尾發生0既事..
但真係好懷念..
自峻峻3歲起.. 我地好希望可以一年去一次旅行..
至少一年一次帶佢放眼依個世界..
第一年, 我地去左韓國, 第二年, 我地去左新加坡+馬來西亞..
今年.. 我地竹自由行去泰國..
 
今次其實有少少緊張, 因為依次係我地一家3口第一次自由行..
因為MAMA 唔想諗野關係, 而BABA 又好想自由行, 所以今次個旅行全程由佢負責0既
包括, 之前0既BOOK 機票, 約司機, 食乜野, 住邊到..
我負責提供我想去0既景點, 然後佢搵方法去... HAHA
所以.. 今年0既旅行, 我將佢命名為"跟著BABA去冒險"
 
去到泰國機場, 已經我地0既司機等梗我地喇...
第一日, BABA 包左一日車,
首先車我地由曼谷機場去芭堤雅..
去2個地方, 再番去我地0既酒店...
 
第一個地方... 係白MAMA 揀0既...
去自由行, 去玩, 記得上網CHECK 清楚個入場價錢..
叫車車你去一個地方非常方便, 基本上司機都係好NICE 0既..
但難免佢地都會想搵少少著數..
當我地一到達之後, 佢話幫我地買飛, MARK UP 左一個比我地網上見倒還要高0既入場費
BABA 即刻SHOW 比佢睇, 我地見倒係幾錢..
佢又再話去傾下, 之後, 叫我地比番0個個價錢就OK
 
帶住峻峻去旅行, 我會想搵一D 有動物0既地方..
依個PIPO PONY CLUB 我係見倒D 團有, 覺得都OK, 所以叫BABA 帶我地去..
而今次我地去泰國0既第一站就係接觸PONY

 
依個地方可能比較隔涉, 所以人唔係好多...
我地一行埋去, 職員就會幫我地引D PONY 影相~~


好鐘意包場0既感覺..HAHAHA

0個朝我地5AM 就離開屋企...
0係機上面峻峻訓左一個鐘倒, 一落機就去玩,
其實都FEEL 倒佢好攰,
所以, 佢好多時間都係坐左0係依個位.. 唔願郁...


 依個PIPO PONY CLUB 唔算大, 亦都可以話冇咩野玩...
中間個場有好多隻PONY...

可以騎下PONY~~

 
 
冇人等, 冇人排隊下, 騎左3圈




 


除左PONY 之外, 樓上有個館.. 有蜥蜴AR, 同一D 亞熱帶小動物睇...
峻峻好鐘意, MAMA 覺得好核突, 所以影0既相唔多...

右邊0個隻野, 冇野困住佢架... 佢可以自己行黎行去....
 
乜真係咁好睇咩...


睇完個館, 又落番去PONY 到....

其實開始冇咩野睇.. 但之後有個SHOW, 所以我地就等埋...

被扮靚0既PONY......

唔知D PONY 其實想唔想被扮靚架呢....

終於開始睇SHOW.. 其實本身都冇咩期望...
因為依到唔係好多野玩, 人又唔多...
但出奇地, 雖然觀眾好少..
但佢地都冇欺場... 人同馬都有水準!!

有玩火, 玩劍, 成個SHOW 差唔多半個鐘...

完場後, 可以坐上去同佢地影相, 唔駛錢0既...
不過如果DULL 一個圈, 就另收費喇....
 
依個PIPO PONY CLUB...
我地用左2個鐘逗留...1.5 TO 2HRS非常足夠... HAHAH

 


1 則留言:

  1. 一年一次旅行其實好幸福!仲有爸爸諗行程真係正呀!

    回覆刪除