2016年10月12日 星期三

取捨

 
當了差不多個半月的媽媽..
每個早上, 每個下午都親自去接送小蝸牛..
這個手牽手0既一段路程... 係我每天都十分珍惜..
 
每個放學之後, 吃一點茶點, 看一會電視..
緊接就係我們最不希望0既功課時間...
小學0既適應期很短.. 9月尾就默書..
然後又要默書, 到十月開始評估, 之後是測驗..
我想像得到整個小學生涯就只有被佢地圍繞住..
 
每天趕回家, 趕做功課, 然後煮飯, 吃飯, 洗澡, 再溫一下書..
幸好還有一點親子時間, 匆匆趕趕的趕在十點前上床...
 
當了個半月的全職媽媽, 當家中的事務都開始上了軌道..
開始想... 我應該全職下去, 還是再工作呢?
 
如果再投身番工作, 就可以給予峻好一點生活質數..
但捨棄就是和峻的親子時間...
最近收到一個offer, 所以這個問題煩擾了我好幾天..
 
最後.. 我將決定交給峻峻
mama: 如果mama 做一份工, 係可以送倒你番學, 但放晏d,
不過多d 錢, 但放學就要婆婆麻麻黎接你0既, 你想唔想ar?
 
峻峻: 我唔想ar, 我想每日都見倒你ar..!! 我想每日都係你接我ar?
 
單憑依句說話.. mama 可以決定了...~~
 
其實mama 心裏都很不捨得..
我不是一個很怪獸的mama, 但我真心希望我每天可以親自接送你上學放學..
我希望我可以了解到你每一個心情, 感受..
我希望能夠處理你每一個需要..
我希望我沒有錯過你每一個成長...
 
人生的確有很多取捨..
我相信... 這個是值得的...
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言