2016年10月4日 星期二

扮野餐HIGHTEA@URBAN PARK

之前朋友SEND左張相比我,
係坐0係假草地, 扮HIGH TEA..
佢問我有冇興趣, 之後就帶左我同峻峻去LU...
 
HIGHTEA同野餐我都好鐘意架..
所以今次都好期待AR...
OPENRICE LINK FOR YR REF.
 
一上到去其實係一間餐廳黎0既..
位置係尖吵咀鬧市當中..
餐廳OUTDOOR 位置有個假0既草地..
唔算好大.... 要先預約... 不過0個日唔多人...
 
有預備好0既墊... 峻峻當正真係去左草地咁...
 
有SOFA... 有凍飲...

仲有好精緻0既野餐盒...
我地今次2大2細, 叫左3個SET...
事緣依2個小朋友雖然人仔小小, 但其實食量十分大0既...
有通粉, 粟米, 漢堡包...~~~

仲有D不知名0既甜品...
平時真係去野餐, 就一定冇咁多野食LA...

佢地當真草地, 除鞋走...
但其實十分DIRTY 0既...
 
0係鬧市扮野餐..
0係鬧市一個CORNER 同好朋友好好共聚一個下午...
感覺很不錯呢  : )

 

 

 



沒有留言:

張貼留言