2016年10月2日 星期日

啟德郵輪碼頭10.02.2016

經過整整一個月係梗追BLOG都追唔番..
我決定唔追BLOG 了.. 之前唔想打0既.. 就唔打了..
想打0既, 會亂咁插番, WKAKAK
 
我地今日去左啟德郵輪碼頭公園..
之前嘉年華去過一次, 但公園今次真係第一次去..
之前聽人講, 依個係一個幾唔錯0既親子好去處..
不過.. 一直覺得唔太就腳... 所以, 都冇去過..
 
今日去, 係因為約左同年0既朋友仔影畢業相..
係AR, 畢晒業0既先叫畢業相嘛, HAHA
其實我地由7月開始約.. 約到而家, 中間不停出現意外..
所以到今日.... 去到十月... 我地先影倒.....
 
 
一早起身, 係大雨0既..
聽聞零晨時份仲要係紅雨.. 本身都好驚要改期..
好好彩, 去到冇雨, 仲有少少太陽..
 
我地今次第一次踏足依遍草地..
BABA 同峻峻表示好喜歡,....
因為................... 佢地今日0係到捉倒比卡超=.= 

至於MAMA, 真心喜歡, 很喜歡一大遍草地..
喜歡冇咩人, 喜歡太陽晒到峻峻眼都劈唔大...

喜歡依到0既雲好低..好大舊... : )
 
不過地縛喵就慘D, 又要影第N 次畢業相,
又要係咁比峻峻主人扔N X N 次....

 

 

 

喜歡看倒你, 跑呀跑呀.....

這是峻峻的好朋友日日..
好似好好咁呢..
但其實佢地鏡頭背後都有無數0既爭執..
不過.. 朋友係咁架LA..
爭執過和好... 先係朋友LA~~

話說.. 峻峻話自己好鐘意踢波, 亦講左好耐... 好想學踢波...
但我同BABA 一直拖..
皆因覺得佢學0既野實在太多(同香港小朋友比可能少)
但其實我地想抽番多少少時間去玩, 去做一D 野..
唔想.. 佢個世界只有學野同學野...
 
有一日放學, 峻峻同我講: MAMA.. 如果學校有得學踢波, 你比唔比我學AR??
MAMA: 有都可以0既..................................
個"0既"字都未"0既"完... 峻峻: 有AR, 今日派左通告, 有足球班AR...MAMA 你比我學LA
 
睇倒通告, 你自己已經簽晒名, 只係等待我同BABA 去確認..
你話............點忍心唔比你學呢.....
 
好LA 好LA................

其實..講真.. 如果要揀一個運動比峻峻學,
我唔會揀踢波, 因為我覺得峻峻個高不子, 想佢學藍球增高多D 架..
 
不過.. 我們也明白, 6歲0既你, 開始有自己0既選擇..
亦開始明白自己真係鐘意0既係乜野..
有時候也明白, 慢慢開始, 我地會發現你有好多決定..
我和BABA 也未必會認同..
但.. 只要你覺得喜歡, 只要唔係一件壞事...
BABAMAMA 也會應承你, 我地一定會支持做你想做的

喜歡看小朋友追泡泡..
喜歡看小朋友為自己喜歡的事奮力去追...
 

 飛得高D再高D.... YEAH
 
 
謝謝你..我的小寶貝~~

沒有留言:

張貼留言