2016年10月18日 星期二

牽著小蝸牛@第一次當家長義工

早前收倒學校家長義工0既通告..
我都猶豫左一陣, 做唔做好..
我問峻峻, 你想唔想我黎你學校做義工AR?
峻峻: 想AR, 我好想你黎我學校做校工AR..
MAMA: =.=.........唔係校工AR, 係義工AR...
 
簽左通告冇幾耐, 好快就收倒電話去做第一次0既家長義工..
原來今日0既工作就係... 協助佢地上常識堂..
 
今次, 佢地常識堂分組去訪問學校唔同0既職員...
例如係書記, 校工, 老師, 圖書館理員咁...
每2個家長帶一組, AROUND 6個小朋友去做訪問..
 
我好慶幸我係睇番峻峻0個班..
更加慶幸係, 我唔係帶佢0個組, HAHA
我覺得比佢知道MAMA 有份參與義工0既工作,
協助佢0個班, 已經好好架喇..
今日佢望倒我, 佢都好開心..
 
但至於一齊一組就唔係咁好,
我唔想佢會依靠我, 我又唔想我太過FOCUS 佢...
 
其實, 我小時候0既志願係當一名老師..
我真係覺得每日對住一班天真無邪0既面孔比對住一D帶住假面具0既人,
工作會有意義得多...
 
雖然我最後都做唔倒一個老師,
但好似今日咁, 短暫0既時間同佢地一齊做訪問, 傾計,
我發覺原來做家長義工都真係好開心..~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 則留言:

  1. 做校工<--笑咗
    不過我覺得有時間幫吓手做義工幾好,可以了解多啲學校嘅情況,又同小朋友多個話題

    回覆刪除