2016年10月23日 星期日

牽著小蝸牛上小學@第一個測驗

 
唔知道咁溫書會唔會勁啲架呢
峻峻:我唔想溫英文呀
mama: 不如你帶住大黄峰黎溫英文丫,大黄峰啲英文好勁架
峻峻:咁等陣我想帶鋼鎖面具溫中文呀
mama:好好
 
番左唔夠2個月小學, 就要面對第一次測驗了..
峻峻學校一年2測2考, 測驗佔40%,
為期4日, 每日一科, 放早..
UM.. 所以都應該幾緊張的...
 
其實小學前有一個好好0既計劃,
每日放學番黎, 都溫下書, 咁樣去到測驗考試就唔會咁吃力..
但.. 往往幻想0既比做係難好多好多倍..
不斷0既默書評估, 同功課, 其實放左學之後仲邊有時間每日溫少少書丫....
 
上星期五, 我知道唔應該去開心有一個風球降臨,
但真係好感謝有多一天假, 比我地好好咁去溫下書...
 
0係風球下, 我地一打開本書一溫, 再望一望個鐘...
竟然已經係三個小時有多..
我自己都嚇左一跳..
0個時都諗, 其實峻峻都幾乖, 會肯溫幾個鐘書..
以前, 我半個鐘都嫌多....
 
講真, 我覺得年代0既小朋友真係幾堅..
年紀少少, 就要為自己0既面試, 考試, 學業, 付出厚厚0既使命感...
一邊我好佩服佢地, 而另一邊... 也會很感嘆童年係咪應該咁呢?
 
星期六, 如常0既去踢波游水,
回家後已經4點... 睇一陣卡通片...
再溫半小時英文, 又睇下小丸子...
之後, 諗住小休一陣, 食完飯晚再溫..
點知, 我同峻竟然由6PM... 訓到第2日0既8AM......................
我覺得我地2個好豬AR....!!!!
 
 
星期日, 一早去左教會, 之後溜冰..
有人問, 番左小學唔會好忙咩, 仲可以咁早番教會0既?
其實就算唔番教會, 都唔會晨早流流溫書架喇?
咁不如番去天父0既家裏面, 輕鬆一下自己0既頭腦??
 
尋晚, 我地再由書AR, 作業AR, 由頭到尾睇一次,
就係咁.. 就結束左我地中文測驗0既預備喇.. : )
 
當我打梗係篇BLOG 0既時候, 峻峻應該努力梗佢0既中文測驗..
依個時間我除左祈禱之外, 唯一可以做0既就係等佢自己造化...WKAKKA
 
峻峻, 加油AR...!!!!
無論成績係點都好, MAMA 應承你, 星期四放學一定會帶你去玩個夠 : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 則留言: