2016年10月6日 星期四

是有種甜..

 
BABA同峻峻講: 你可唔可以比我攬住訓AR?
峻峻從來冇話唔好, 但身體總是誠實地拒絕...
每一次, 都係拒絕...
唔係佢唔鐘意BABA, 而係.. 佢好驚我會唔開心或吃醋...
 
有時, 我都會話, 你比BABA 攬LA, 唔係佢唔同你玩架...
但峻峻都係爭脫開BABA 0既懷抱...
我明白BABA 有幾可憐..
但同一時候, 我發現峻峻真係好好好愛我..
唔會比我有一次難受0既感覺, 唔會令我有一次唔開心...
就是這麼愛我和緊張我...
 
謝謝你AR, 小寶貝..
有時候, 我發覺你對我完完全全0既愛也不及我對你..
從今以後, 我也會一定好好愛你...
 
 
 

1 則留言: