2016年10月30日 星期日

牽著小蝸牛完成小學第一個測驗

幾經辛苦, 終於完成了小學第一次測驗..
BABA MAMA 暗地裏協議過,
無論你分數係點, 我地都唔會話你,
因為我地見倒你真係有幾咁努力過..
 
於是上星期四最後一日測驗放早,
MAMA 就帶你去玩..

 
 
 之前問過峻, 你想去邊到玩..
峻峻話: 去科學館..
好.. 我地搭巴士出發喇, YEAH

 
我地懷著超快樂0既心情去科學館..,
一路上心情都係勁興奮+期待..
去到科學館門口, 我地仲影左張超開心相準備入去...
 
 
影相時... 我地都仲發現倒亮點...
影相轉身後, 準備入去之際..
我地先發現...................................................................
科學館逢星期四休息, 謝謝...
 
=.=..................................................................

峻峻: MAMA, 我地好傻AR.. 休息都唔知..
MAMA: 係AR, 我地唔好話比人知, 我地咁傻..
 
科學館休息, 我地轉陣去太空館..
但去到先知太空館............. 係裝修0既=.=
事後朋友告知太空館其實已經裝修差唔多成年了....
=.=
 
不過唯一值得高興0既係天象廳0既電影冇受影響..
所以我地就買左飛等睇電影喇..

太空館又裝修, 我地唯有外圍行下LA..
星光大道圍晒板咁...
但峻峻好欣賞, 係咁話D 公仔好得意...

仲有依D 草皮凳,
峻峻話好舒服AR...
右圖係佢坐住0係到, 望住對面吊機, 打摏機0既樣=.=....
佢話: MAMA你都訓落黎望住丫, 好得意0既,
MAMA... 依到真係好舒服AR..
 
雖然今日明明同你慶祝測驗完結, 但最後科學館, 太空館又去不成..
但.. 謝謝你, 一點埋怨也沒有...
 
帶著6歲0既你.. 往外走, 一點也不累...
你告訴我, 我們可以慢慢地走, 慢慢地感受這個世界..
你告訴我, 我們可以欣賞打摏機原來都可以好可愛..
你告訴我, 原來靜靜地坐在鬧市裏面, 都可以好舒服


 
我地終於等到5點睇奇幻冰極..
成套電影時間AROUND 40 分鐘..
峻峻話, 好好睇, 仲問我點解咁快做完,
又話下次要睇埋火星0個套..
 
依個時候, 我發現, 峻峻同我一樣好鐘意睇悶野, HAHAH

睇完電影, 我地行番去碼頭搭巴士搵BABA...
MAMA見倒個天空好靚, 想影張天空相..
峻峻話, 佢都好想影...
結果, 我地0係同一個天空下, 影左2張唔同0既天空相..
 
同一個天空,我們可以看出不一樣的景緻,
同一件事情,我們可以有不一樣的感受,
同一個逆境,我們也可以選擇不一樣的心情..
 
BABA 之前話過一測完驗就帶你食壽司列車GA...
峻峻, MAMA 知道你依幾日好努力...
我地好希望你喜歡依個結束測驗慶祝活動..
我地應承你, 會好好陪著你成長 : )

沒有留言:

張貼留言