2016年10月25日 星期二

牽著小蝸牛學游水

 
其實峻峻好細個時都有講過想學游水,
我都覺得游水對身邊真係好,
但基於峻峻小時候幾容易病, 可以飲一啖凍野就會病,
試過3歲時, 跟BABA 去公眾泳池游水, 一番黎就發燒...
但佢係好鐘意游水0既, 剛去泰國旅行, 4日, 都有水游, 十分開心..
我一直搵一D 近屋企, 又想私人少少0既泳池, 但搵唔倒..
直至上左小一, 學校有游泳班, 就參加了...
 

 
第一堂, 教練讚佢唔驚水, 叻叻..
但去到第二, 三堂, 開始要學用口0係水裏面吹泡泡..
開始學成個頭浸落水到...
0個2堂, 峻峻都係唔敢, 個額頭位永遠掂唔倒水..
因為佢真係好驚...
 
其實對於唔識游水0既MAMA 黎講, 係絕對明白, 點解會咁驚..
因為, 我都會好驚...
 
但我見倒個畫面係幾感動..
教練不停叫佢成塊面浸落水, 而佢每次好大力地深呼吸,
但去到爭幾CM掂倒水時, 塊面就會HOLD 住左..
然後... 到下個小朋友時, 峻峻就會好努力地0係旁邊嘗試將成個頭浸落水..
如是者, 依個好努力嘗試但唔成功0既動作, 維持左2堂半 X  N次...
 
到0岩0岩過去0既第4堂,
佢終於0係自己努力嘗試0既某一次後, 成功了..
 
 
MAMA 真係覺得你好叻...
原來, 我地一次唔成功, 可以再努力, 兩次唔成功, 都可以再努力..
可以努力二十次, 三十次, 什至一百次..
原來.. 我地唔怕失怕, 唔怕嘗試...
你0既努力總不會白費..
 
峻峻, 你比MAMA 叻, 你比MAMA 更勇於嘗試.. 更加堅毅..
依方面, MAMA 真係要好好跟你學習... : )
 
 
 
今日係測驗第三天
BABA MAMA已經定下一個格言
就係..
"無論你分數幾多, 我地都唔可以話你, 因為我地見倒你努力過"
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言