2016年10月17日 星期一

繁忙兒童星期六

星期六0既早上, 我地唔駛番學, 但都要晨咁早番到學校..
事關峻峻係都話要參加踢波...
踢完波冇耐, 番到屋企食個LUNCH, 又出發去游水....
依2個課外活動, 都係峻峻自己要求學0既...
我深信每個小朋友都有自己0既潛能, 都需要可以發揮0既空間..
既然係你自己喜歡0既, 就嘗試一下吧. 
 
 
一早學完2樣野, 我覺得都需要去RELAX 下架..
於是我地今日JOIN 左EE 0既朋友去野餐...

 

今日去左大埔海濱公園,
以前住大埔好少黎, 搬左出城又去懷念新界0既味道...
 
 
今日我地第一次見EE 0既朋友,
峻峻原本都好怕醜GA, 因為佢好慢熱0既..
但之後黎左一個識打排球0既老師姐姐..
峻峻一見倒人地個排球就2眼發光..
佢平時會可以0係條街到睇人打排球0既人..
成日都好想學, 今日姐姐教左佢一D手勢, 佢非常興奮...
 
以為由朝到晚, NON STOP 地運動, 佢會好攰..
但佢話唔想番屋企住..
於是我地去左沙田行左陣,
試左依個KISS THE TIRAMISU..
我地都覺得幾好味AR~~~~
 
 
繁忙兒童星期六就此完結,
峻峻都話自己唔攰架... 但我已經好攰了..
 
 
 


2 則留言: